Πέμπτη, 21 Φεβρουαρίου 2013

2]Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΙΩΑΝΝΟΥ-Η ΣΥΜΒΟΛΙΚΗ ΤΗΣ

Θα προσπαθήσουμε να αποσυμβολίσουμε κάποια οράματα του Απ.Ιωάννη με βάση το βίωμα του αγίου στον αστρικό χώρο όπως γράψαμε σε άλλο άρθρο (βλ.http://kokkinokoupi.blogspot.gr/2012/12/1h.html)
Υπενθυμίζουμε ότι ο Α.Ιωάννης κατείχε ήδη τα εσωτερικά μυστήρια από τον δάσκαλο του Ιησού και συγκαλυμμένα τα αποκαλύπτει κατά τέτοιο τρόπο,ώστε να τα αντιληφθούν οι μυημένοι στην εσωτερική φιλοσοφία του ανθρώπου και του κόσμου.Ο χώρος του σπηλαίου της Πάτμου αλλά και το ίδιο το νησί,είναι πλήρης της  prana ,αυτής της λεπτής υψηλής ενέργειας,είναι δηλωτικός του υψηλού διαλογισμού που ενεργεί ο υψηλός μύστης,Απόστολος Ιωάννης.
Οι αναφορές στο θηρίο που περιγράφει έχουν ήδη αναλυθεί στο άρθρο μας : http://kokkinokoupi.blogspot.gr/2012_04_01_archive.html
και στο  άρθρο http://kokkinokoupi.blogspot.gr/2012/04/666.html.
Επίσης αναφέραμε την τεχνική του ησυχασμού του νου,του ανήμερου θεριού που είναι απαραίτητος για την εκκίνηση του διαλογισμού(medidation).βλ.http://kokkinokoupi.blogspot.gr/2012/05/blog-post_26.html.
Ο αμνός ως Ιησούς και οδηγός των ψυχών θεός Ερμής,ο κρατών το κηρύκειο που δεν είναι παρά η κεντρική δομή του ενεργειακού ανθρώπινου σώματος(ψυχή),είναι αυτός που επιβλέπει την άνοδο-εξέλιξη του μαθητή-μυημένου.
Θα δούμε λοιπόν εδώ τον αριθμό 7 στις εκκλησίες της Μ.Ασίας,στους 7 αγγέλους και τις 7 φιάλες τους με τις 7 πληγές αλλά και στις 7 σφραγίδες και στις 7 σαλπιγγες των αγγέλων.
Όλα τούτα είναι μυστική αναφορά στα 7 μείζονα τσάκρας-κέντρα- του ενεργειακού σώματος του ανθρώπου που ανοίγουν σαν σφραγίδες με την συγκέντρωση και το διαλογισμό του μαθητή σιγά-σιγά ,χρησιμοποιώντας και τα κατάλληλα μάντρα,δηλ.τους ήχους εκείνους που βοηθούν στην ενεργοποίηση τους.
Τέτοια είναι το ΛΑΜ και το ΑΩΜ.Το μάντρα μάλιστα ΛΑΜ  του στοιχείου Γη, χρησιμοποιείται στην αρχή του ιερού Κορανίου(Άλεφ-Λαμ-Μιμ) ,ώστε να ενεργοποιήσει τον μύστη στο διάβασμα του!Αυτό είναι και το μάντρα του 1ου τσάκρα του μουλαντάρα.Αυτά τα μάντρα είναι οι ήχοι των σαλπίγγων των αγγέλων.

Τα 4 ζώα στην αίθουσα των 24 + 1 πρεσβυτέρων είναι οι 4 τύποι-χαρακτήρες ομαδικών ψυχών ,όπως σωστά περιγράφει ο Ρ.Στάινερ και είναι τα πρώτα οράματα,σύμφωνα με τον τύπο της ψυχής του(π.χ.λιοντάρι), που βλέπει ο διαλογιζόμενος στον αστρικό χώρο.Είναι και τα ζώα της Σφιγγός που κατάφερε να αποκωδικοποιήσει ο Οιδίπους και με τα οποία ασχολήθηκε εκτενώς ο Γάλλος ιατρός και αποκρυφιστής Παπύς.Λέγονται και μικροί φύλακες.
Οι 24 πρεσβύτεροι,είναι οι επόπτες θεοί των συμπαντκών στοιχείων-κοσμικών αρχών (ταττβα) με τον 25ο τον θεό του στοιχείου του Λόγου(Πουρούσα) τον Ερμή-Ιησού.Η αναλυτική παρουσίαση των στοιχείων μείζονων  ως ΕΝΝΟΙΕΣ,ΙΔΕΕΣ δε θα γίνει,λόγω τεράστιου φόρτου ανάλυσης, αλλά θα αφεθεί στην έρευνα του αναγνώστη.Η αρχαιοελληνική (π.χ.Αριστοτέλης) αλλά και η ινδουιστική βιβλιογραφία (Σάμγκια Γιόγκα και Βιβεκάναντα) έχει πολύ καλές αναφορές σε αυτά τα συμπαντικά στοιχεία που δομούν τον κόσμο.Θα αναφέρουμε ,ονομαστικά τα Αηρ,Ύδωρ,Γη,Αιθήρ,Πυρ,Νους,Εγώτης(ahamkara),Διάνοια(manas),Διάκριση(Budhi) κ.λ.π

Αρχίζοντας από το κατώτερο το μουλαντάρα των γεννητικών οργάνων που έχει σχήμα σταυρού και τετραπέταλου λωτού  συμβολίζεται με τους 4 αγγέλους της Αποκάλυψης που κυκλώνουν τον μεγάλο φύλακα του αστρικού,τον αρχαίο των ημερών,τον ασπρομάλλη γέρο θεό που κοσμεί τους χριστιανικούς ναούς.Επίσης τις 4 γωνίες του ορίζοντα όπου τις καταλαμβάνουν οι 4 άγγελοι έτοιμοι να σαλπίσουν και οι 4 ιππότες της Αποκάλυψης.Το τσάκρα αυτό συνδέεται με το στοιχείο ΓΗ και ορθά ο πρώτος άγγελος ρίχνει πυρ και χαλάζι στη γη! Πρόκειται για την αρχή του διαλογισμού όπου ενεργοποιείται η μυστική δύναμη (κουνταλίνι) η οποία με την άνοδο της θα μεταμορφώσει την προσωπικότητα.

Ανεβαίνοντας στο σβαντισβάνα του ιερού οστού βλέπουμε τον εξαπέταλο κόκκινο λωτό στο σχήμα του άστρου του Δαυίδ,του ιερού συμβόλου της εβραικής θρησκείας.Ο Α.Ιωάννης συνδέει τον κόκκινο ιππότη με αυτό το τσάκρα αλλά και τη θάλασσα που γίνεται "αίμα".Ορθά το δεύτερο τσάκρα συνδέεται με το στοιχείο ΥΔΩΡ .
Η 3η σφραγίδα που ανήγει είναι το μανιπούρα του ηλιακού πλέγματος του ομφαλού,με τον μαύρο ιππότη και τον άγγελο που ρίχνει ένα λαμπρό αστέρα στους ποταμούς.Αλληγορική παρουσίαση του δεκαπέταλου τσάκρα του ηλιακού πλέγματος.
Ο μαύρος ήλιος των αλχημιστών της Δύσης και τα ενεργειακά κανάλια-ποταμοί-που ρέουν από αυτόν!Ο Αστέρας Άψινθος οδηγεί στο αψύ άνθος που είναι ο δεκαπέταλος Λωτός και η αψάδα-πικράδα που νιώθει αρχικά ο διαλογιζόμενος όταν ενεργοποιείται αυτό το κέντρο. Το στοιχείο του ΠΥΡός είναι κυρίαρχο εδώ.

Το 4ο τσάκρα του ανάχατα της καρδιάς ,το δωδεκαπέταλο λουλούδι,όπου κατοικεί  το χρυσό παιδί-ΟΩΝ-μεγάλη ψυχή-Ισβάρα της μητέρας (θέα Σάκτι που ανττπροσωπεύει την αρχέτυπη θεική ενέργεια) που την κυνηγά ο δράκος και αυτή καταφεύγει στην έρημο.
Χαρακτηριστικό εδώ και ο πράσινος(χλωρός) ιππότης που αντιστοιχεί στο πράσινο χρώμα του τσάκρα αυτού
Ο δράκος με το ποτάμι και τα νερά είναι μια έμμεση αναφορά στον αστρικό χώρο,τον ουροβόρο όφι,το θηρίο των επιθυμιών του Ινδού γιόγκι Σανακαρατσάρυα,τον χώρο των παθών που κυνηγά την αγνή καρδιά-ψυχή ,το αθώο παιδί,τον χρυσό χαμογελαστό βούδα στην ανατολή, που έχουμε όλοι μέσα μας και αγωνιζόμαστε να ξαναγίνουμε ,για να πετάξουμε στον ουρανό.Το στοιχείο ΑΗΡ είναι κυρίαρχο με περιγραφή από τον ΑΠ.Ιωάννη των ουρανίων σωμάτων που κατευθύνονται από αυτό το στοιχείο,όταν γράφει για την τέταρτη σάλπιγγα-μάντρα!

Το  5ο κέντρο βισούντου στο λαιμό .Θα πώ ότι αντιστοιχεί στον μαύρο ΑΙΘΗΡ και την άβυσσο που περιγράφει ο άγιος αλλά και οι ακρίδες που θα συμπληρώσω ότι έχουν όλα τα χρώματα του ουράνιου τόξου-σύμφωνα με την Τάντρα!Πραγματικά κριτικό σημείο-κέντρο για την επακόλουθη άνοδο της κουνταλίνι.Συχνά εδώ οπισθοδρομεί ο μαθητής,γι'αυτό μιλά ο άγιος για βασανισμό και θάνατο!

Το 6ο το άγνια,το τρίτο μάτι στο μέτωπο.Ο διπέταλος μωβ λωτός που όταν ενεργοποιηθεί γίνεται αληθινός σεισμός στον μύστη,όπως περιγράφει ο απόστολος.Το πύρ,ο μώβ υάκινθος και το θειάφι ως ΘΕΙΑ ΑΦΗ-λίγο πρίν το 7ο τσάκρα είναι χαρακτηριστικά. Η απόσπαση του ουρανού και το τύλιγμα του σα χαρτί είναι ένα ιδιαίτερα εντυπωσιακό σημείο της ενεργοποίησης αυτού του τσάκρα.

**Κατά την αποκάλυψη των 7 ενεργειακών κέντρων ο Απ.Ιωάννης δίνει σημασία και προειδοποιεί
για τη σωστή προετοιμασία των υποψήφιων μυστών.Αυτή αποκαλεί σφράγισμα από τους αγγέλους.144000 είναι ο αριθμός τους αλλά μάλλον αναφέρεται στα 72000 ενεργειακά κανάλια σε κάθε πλευρά του ανθρώπου δεξιά και αριστερά,σύμφωνα με την ινδουιστική φιλοσοφία,που επικοινωνούν με τους 3 κύριους αγωγούς που εικονίζονται στο κηρύκειο του Ερμή.Όλοι αυτοί μαζι με τα τσάκρα αποτελούν το  ενεργειακό ανθρώπινο σώμα της γνώσης(vignimaya  kosa).
*Θα πρέπει να δοθεί εδώ προσοχή στη διαφορά από το αιθερικό ενεργειακό πλέγμα-περίβλημα (pranamaya kosa) που καλύπτει το φυσικό σώμα και είναι εύκολα ορατό με συγκέντρωση στην άκρη των αντιχείρων.
Η μη σωστή προετοιμασία των μαθητών και ο ατελής διαλογισμός, οδηγεί στην ουσία στα φοβερά ψυχικά πάθη που περιγράφονται από τον άγιο.Επίσης η αναφορά στην απώλεια του 1/3 ανθρώπων,ζώων,φυτών κλπ. μάλλον συμβολική αναφορά είναι στους 3 κύριους  ενεργειακούς αγωγούς ,τον ίντα,πίγκαλα,και σουσούμνα.και την εκ περιτροπής με ρυθμό λειτουργία τους.

Πρίν το 7ο μείζων κέντρο ο μύστης άγιος,αναφέρει ένα άλλο μικρό κέντρο ενδιάμεσο μεταξύ του 6ου άγνια και του 7ου σαχασαράρα,το μπίντου που συμβολίζεται με μηνίσκο φεγγαριού.Είναι η περιοχή παραγωγής της πράνα και της συνειδητότητας,του νέκταρος των αρχαίων Ολυμπίων θεών.Από εκεί στάζει δια του βισούντου στο λαιμό προς το μανιπούρα στην κοιλιά όπου διαμορφώνεται σε αμβροσία,δηλ.τις διάφορες μορφές πράνα(πέντε είναι οι βασικές) που κατευθύνονται από εκεί σε όλο το σώμα.
Όλα αυτά συμβολίζονται με το μικρό βιβλίο που είναι γλυκό σαν νέκταρ στο στόμα και αψύ-πικρό στην κοιλιά του μύστη!


Είμαστε λίγο πριν τη τελική αποκάλυψη της υπέρτατης συνειδητότητος και ο Απόστολος Ιωάννης θα μας περιγράψει τους ενεργειακούς αγωγούς που ανεβαίνει η πράνα-κουνταλίνι με την αναφορά στους 2 προφήτες-μάρτυρες,τους λυχνοστάτες-ελαιόδεντρα,τις 2 στήλες του Ηρακλή που ύψωσε στην Χιρώνα της Καταλωνίας όταν νίκησε τον Γηρυόνη-Κηρύκειο και αντέγραψαν οι φοίνικες στις 2 στήλες του ναού του Σολομώντα.Τους ενεργειακούς αγωγούς, Ιντα και Πίγκαλα ,τα 2 φίδια του ερμαϊκού κηρυκείου.Τρεισήμισυ φορές διακλαδώνονται με τον κεντρικό αγωγό σουσούμνα,αντιστοιχώντας στις 3,5 μέρες που έμειναν νεκροί κατά τον άγιο.Και η βάση τους εκεί που σταυρώθηκε ο Κύριος τους εννοώντας το σταυρό του μουλαντάρα και την Αιγυπτο και Σόδομα ως τη βάση του ιερού οστού όπου βρίσκεται κουλουριασμένη η κουνταλίνι πριν ξεκινήσει την άνοδο της προς τα άνω.Και η άνοδο τους θα γίνει μέχρι τον ουρανό που βρίσκεται το σαχασράρα.Αν διαβαστεί προσεκτικά όλη η Αποκάλυψη θα διαπιστώσουμε ότι είναι ένα ιερό βιβλίο κανόνων πλεύσης-οδηγιών προς την υπέρτατη μύηση που ολοκληρώνεται με το 7ο τσάκρα.

Τέλος το χιλιοπέταλο (μάλλον 666πέταλο κατά τη Ρέριχ) σαχασράρα που ενεργοποιείται μετά από μισή ώρα σιωπής και όταν,η έβδομη σάλπιγγα αντηχήσει με το ιερό μάντρα του ΑΩΜ .Ετούτο το ιερό κέντρο περιγράφεται ως χρυσό θυμίαμα που σαν κεραυνός πέφτει στη Γη.Είναι η αποκάλυψη της αδιαφοροποίητης συνειδητότητος.Το κιπά των μουσουλμάνων ,όχι των εβραίων,ακριβώς αυτό το τσάκρα δηλώνει και την απόκτηση της ανώτερης θείας συνειδητότητος.
Αυτό το ολόχρυσο άνθος,θα μας οδηγήσει στη Νέα Ιερουσαλήμ,τον χώρο που επισκέφθηκε ο ΑΠ.Παύλος στο δρόμο προς τη Δαμασκό.Το φωτεινό ανώτερο ντεβαχάν όπου θα κατοικήσουν οι μύστες που θα καταφέρουν με τον αγώνα τους να διάγουν όλη τη μυστική ατραπό,την οδό της θυσίας που βάδισε και δίδαξε στους μαθητές ο δάσκαλος Ιησούς.

***Η Ετοιμόγεννη γυναίκα που φέρει τον ήλιο στο κεφάλι και τη Σελήνη στο κεφάλι της είναι αλληγορία της θείας ενέργειας Σάκτι,ή Ίσιδος,λίγο πριν τη γέννηση της χρυσής ψυχής του Ώρου-Πουρούσα του Παγκόσμιου Λόγου,του Βοσκού-Ερμή-Ιησού που όντως οδηγεί όλες τις ατομικές ψυχές προς την ένωση μαζί του.Ο Ήλιος συμβολίζει το σαχασράρα το 7ο και τελευταίο τσάκρα και η Σελήνη το Μπιντού το τσάκρα που παράγεται η πράνα και η συνειδητότητα.
Οι 12αστέρες είναι προφανώς αναφορά στα 12 πέταλα του κέντρου ανάχατα της καρδιάς,αλλά και στον ζωδιακό κύκλο συμβολίζοντας το κοσμικό σύμπαν που ελέγχει η Μεγάλη Μητέρα ή θεία ενέργεια-Σάκτι .

Ο Απ.Ιωάννης θα δώσει την περιγραφή της τελικής νίκης των φωτεινών δυνάμεων στον αστρικό χώρο των παθών,του ουροβόρου όφι,με την πτώση του δράκου στη γη,στην πυκνή ύλη,όπου και θα περιοριστεί μόνο εκεί ,μαζί με τις ανεξέλικτες και τις οπισθοδρομούσες ψυχές,τους λύκους και τις μέδουσες συμβολικά,που ήδη γράψαμε σε άλλα άρθρα.Έτσι φαίνεται εδώ ο Ωριγένης να έχει εν μέρει δίκιο,ότι θα καταργηθεί η κόλαση,αφού απομακρύνεται από τον αστρικό χώρο και περιορίζεται μόνο στον υλικό πυκνό χώρο.
Αυτή λοιπόν είναι σε γενικές γραμμές η συμβολική της Αποκάλυψης και σε καμιά περίπτωση δεν είναι γεγονότα και πόλεμοι στο χώρο που ζούμε τώρα,κλεισμένοι σε αυτά τα πυκνά σώματα και ελπίζοντας στην έλευση κάποιου σωτήρα να μας σώσει ξαφνικά εμάς και να καταδικάσει τους αντιπαθείς γείτονες μας στο πύρ το αιώνιο.Κανείς δε θά ρθει παρά μόνο ο δάσκαλος μας που έχει την ευθύνη για μας,να μας οδηγήσει κοντά σε εκείνον που ποτέ δε μας άφησε ,μετά την ανάσταση και ανάληψη του,γιατί τα λόγια του ήταν σαφή:

Θα είμαι μαζί σας μέχρι το τέλος του κόσμου! 

(Κατά Ματθαίον)






κωπηλάτης