Δευτέρα, 25 Φεβρουαρίου 2013

ΕΛΥΜΑΙΟΙ & ΕΓΕΣΤΑ-Η Αιτία του Πελοποννησιακού Πολέμου.

Οι Ελυμαίοι ήταν ένας αρχαίος λαός που εκδιώχθηκε από το αιολικόν Ίλιον μετά την άνακατάληψη του  από τον "Δούρειο Ίππο" του Οδυσσέα,δηλαδή τους γηγενείς Δωριείς και Αιολείς.
Το Ίλιον ήταν το τελευταίο μάλλον αιολικό οχυρό της πανάρχαιας Αιολίδας-Ατλαντίδας που έπεσε στα χέρει των Λευκών-Δαναών.Οι Δωριείς εκδίωξαν τους λευκούς Δαναούς-Τυρρηνούς και Φοίνικες από την Ελλαδική επικράτεια όπως και οι Αιγύπτιοι τους Ικσώς-ποιμένες βασιλείς,συγγενείς των Δαναών.
Οι Τυρρηνοί (λαός που δηλώνει το όνομα ως μίξις Αιολέων εκ της Τυρούς  και Ιώνων)   της Τροίας με αρχηγό τον Αινεία κατέφυγαν στην Αυσονία ή Ιταλία,στη Λιβύη όπου χτίστηκε η Καρχηδόνα και στην Ισπανία όπου χτίστηκε η Ταρτησσός που πολλοί την ταυτίζουν με την Ατλαντίδα. Η Ταρτησσός δεν ήταν παρά παλιά αποικία της Αιολίδας-Ατλαντίδας και μετά την βύθιση της κατακτήθηκε από τους Φοίνικες.Τα υπολείμματα της ατλαντικής αποικίας αποτελούν τα σύγχρονα αρχαιολογικά ευρήματα της Donia Ana στις εκβολές του Γκουανταλκιβίρ.
Ένας σύντροφος του Αινεία λεγόταν Έλυμος και ήταν ο αποικιστής της Δυτικής Σικελίας όπου ίδρυσε την πόλη Έρυκα.
Ο Έρυξ ήταν γιος της Αστάρτης-Ιστάρ.Μιλάμε για την φοινικική θεότητα και συγκεκριμένα μια θεότητα με στοιχεία της Ελληνικής Αφροδίτης και της Άρτεμης.Παρόμοια θεότητα λατρευόταν στην Ελυμαϊδα της Βαβυλώνας,που ταυτίζεται με το Ελάμ.Ο λαός προφανώς είναι ο ίδιος ,τυρρηνικός λαός με αυτόν της Τροίας και της Σικελίας,μόνο που στη Βαβυλώνα καλείται Λευκοασσύριοι και λατρεύουν τον Ασούρ-θεό του πολέμου που στην Τροία ο Όμηρος τον αποκαλεί-συγκαλυμμένα- Άρη και είναι προστάτης των Τρώων.
Τον Άρη τραυματίζει ο Αιτωλός ήρωας Διομήδης,αποικιστής και αυτός αργότερα με τους Αιτωλούς του ,της Αυσονίας που θα την ονομάσει Ιταλία εκ της Αιτωλίας. Ο Ασούρ που έχει σίγουρα σχέση με τον Σείριο λατρεύεται με την Ιστάρ ή Αστάρτη αυτή με τη διχαλωτή ψαροουρά που βλέπουμε ως έμβλημα σε γνωστή παγκόσμια αλυσίδα καφετεριών.
Ο ίδιος λαός με μια ομάδα του γιου του Έλυμου,του Αιανού αποικίζει την Βόρεια Μακεδονία,αυτή που λεγόταν Παιονία και σήμερα Σκόπια.Απ'αυτήν θα προέλθουν αργότερα η μακεδονική δυναστεία του Πέρδικα (Perdix όπως Paeonix-Foenix,Versisedorix κλπ γνώριζε τι έλεγε ο Δημοσθένης και ο Υπερείδης)  και των απογόνων του αλλά και αρκετοί βυζαντινοί αυτοκράτορες όπως ο Μέγας Κωσταντίνος.
Ένας άλλος σύντροφος του Αινεία ήταν ο Εγέστης,γιός της Εγέστης και εγγονός του Τρώα Ιππότη.Δεν είναι τυχαίος ο τίτλος Ιππότης που δόθηκε στους λευκούς αριστοκράτες του μεσαίωνα αλλά και σήμερα σε μέλη των βασιλικών οικογενειών της Δύσης.Ο Εγέστης θα ιδρύσει την πόλη Έντελλα στη δυτική Σικελία στην οποία έδωσε το όνομα της γυναίκας του και την ομώνυμη πόλη Εγέστα που αποτελεί και το κλειδί της έναρξης του Ελληνικού εμφύλιου πόλεμου.
Οι Ελυμαίοι της Εγέστας -στην ουσία δηλαδή οι Τυρρηνοί-ήταν πάντα σύμμαχοι της φοινικικής Καρχηδόνας ως ομόαιμος λαός που αναφέρει και ο Βιργίλιος στην Αινειάδα.Στα αρχαιολογικά ευρήματα φαίνεται ότι λάτρευαν 2 θεότητες που δεν είχαν βωμούς και άλλα σύμβολα!Ήταν κατά κάποιο τρόπο κρυφές θεότητες,όμως σίγουρα ήταν ο Ασούρ-Άρης ή Έρυξ ή Σείριος και η βαβυλώνια Ιστάρ ή Αστάρτη.
Τον 6ο αιώνα π..χ. οι Σπαρτιάτες με αρχηγό τον Δωριέα προσπάθησαν να αποικίσουν μια περιοχή των Ελυμαίων.
Οι Εγεσταίοι όμως τους επιτέθηκαν και τους φόνευσαν όλους μαζί με τον Δωριέα όπως αναφέρει ο Ηρόδοτος.Αργότερα θα εμπλακούν σε συνεχείς πολέμους με τους Δωριείς του Σελινούντα και του Ακράγαντα αλλά θα μείνουν στην ιστορία για το κατόρθωμα τους να προκαλέσουν την πανελλήνια σύραξη Ιώνων-Δωριέων που έμεινε γνωστή με το όνομα Πελοποννησιακός πόλεμος.Οι ιερείς των Δελφών όταν ρωτήθηκαν ποιός φταίει για τον εμφύλιο σπαραγμό ,έστρεψαν τα νώτα τους στη Δύση και τίναξαν τα ρούχα τους προς τα 'κει.
 Οι Εγεσταίοι κατά τον Θουκυδίδη(αναφέρει λεπτομερώς τη δόλια πράξη τους) κατάφεραν να "πείσουν" τους Αθηναίους για τον πλούτο τους και τους παρότρυναν να εκστρατεύσουν εναντίον των Σικελών-Δωριέων.Υποθέτω,πως σίγουρα χρηματίστηκαν οι τότε Αθηναίοι Άρχοντες και υπήρξε συνεννόηση με την Καρχηδόνα για τη δημιουργία του άξονα με την Αθήνα ώστε να κυριαρχήσουν πλήρως σε όλη τη Μεσόγειο από την Ταρτησσό μέχρι με την Σιδώνα και την Τύρο.
Το αποτέλεσμα βέβαια μπορεί να φαίνεται πως ήταν η νίκη των Δωριέων στη Σικελία και στην Ελλάδα,στην πραγματικότητα όμως ήταν η αρχή του τέλους για τον ελληνισμό της Ιταλίας αλλά και για την ανεξαρτησία των ελευθέρων κρατών-πόλεων της Ελλάδας.
Η Εγέστα ,πάντα σύμμαχος των Καρχηδονίων θα ξεκινήσει μαζί τους τον "μεγάλο πόλεμο" των Καρχηδονίων εναντίον των αποδυναμωμένων,πια,Ελλήνων-Δωριέων με τελικό αποτέλεσμα την ολοκληρωτική ήττα του Σελινούντος,του Ακράγαντα,της Γέλας και της Ιμέρας.
Ο Κορίνθιος Αγαθοκλής, τύραννος της κορινθιακής αποικίας Συρακούσες θα επιτεθεί στην Εγέστα το 307 π.χ. και θα την λεηλατήσει,φονεύοντας όλο τον πληθυσμό.Θα την μετονομάσει σε "Δικαιόπολη" για τον καταστροφικό της ρόλο στη γένεση των δεινών του Ελληνικού γένους τόσο στην Ιταλία όσο και στην Ελλάδα.Δύο χρόνια πριν το 309 π.χ. θα συντρίψει τον φοινικικό στρατό έξω από την Καρχηδόνα και θα τους κλείσει μεσα στην πόλη τους,όπου θα ζητήσουν τη βοήθεια των θεών τους κάνοντας καθημερινά ανθρωποθυσίες (νεαρούς έφηβους και έφηβες στον Μολώχ αλλά πιθανά και στους άλλους θεούς Ασσούρ και Αστάρτη).Ο Αγαθοκλής ,όντας ικανός στρατηγός,θα αντιληφθεί την αδυναμία να καταλάβει την πόλη και θα γυρίσει στη Σικελία.Θα συμμαχήσει με τη δωρική Κυρήνη της Λιβύης και θα πολεμήσει παντού τους Φοίνικες.Δυστυχώς δε θα ολοκληρώσει το έργο του αφού αρρώστησε και πέθανε το 289 π.χ.
Η Εγέστα,πρώτη θα υποδεχθεί τους Ρωμαίους-Λύκους τους απόγονους του Αινεία που θα την κάνουν πόλη-στρατηγείο της Σικελίας για την καθυπόταξη όλης της Σικελίας.
Η τελευταία αναφορά σε αυτή γίνεται από τον Τάκιτο ,όπου οι κάτοικοι της παρακαλούν τον Τιβέριο το 25 μ.χ. να αναστηλώσει το ναό της Αστάρτης στον Έρυκα.
 Η τύχη της χάνεται έκτοτε οριστικά.Είχε παίξει πιά τον καταστροφικό της ρόλο στην ιστορία του Ελληνικού γένους.Το όνομα Έλληνας σε λίγο θα εξαφανιζόταν από τους ομόαιμους των Εγεσταίων,Παίονες -Βυζαντινούς Αυτοκράτορες και θα γεννιόταν ξανά λίγο πριν εξαφανισθεί η βυζαντινή αυτοκρατορία από τον Νεοέλληνα Πλήθωνα τον Γεμιστό και τον Γραικό πατριάρχη Γεννάδιο.

Θα τελειώσουμε με το γερμανικό τραγούδι Έρεικα  που δεν είναι  μόνο ένα ναζιστικό στρατιωτικό εμβατήριο αλλά ποίημα και ύμνοσ στην ιστορία της λευκής-φοινικικής φυλής της καθαρής Άριας από τον Άρη και το Σείριο(Ασούρ).Ο Έρυκας είναι είδος φιδιού,μη δηλητηριώδες ,συχνό στην Πελοπόννησο.Στο τραγούδι όμως αναφέρεται στο λουλούδι Έρεικα. Το αγριολούλουδο Έρεικα ,κοινώς Ρείκι που φυτρώνει τέλος καλοκαιριού,αρχές φθινοπώρου στα ρυάκια (κάνει πολύ νόστιμο,σκούρο μέλι,πλούσιο σε σίδηρο και μαγνήσιο) πήρε το όνομα του από τον Έρυκα το γιό της φοινικικής Αφροδίτης-Αστάρτης,αυτή που αποκαλεί ,Πάνδημος Αφροδίτη ο Πλάτων στο Συμπόσιο σε αντιδιαστολή με την Ουράνια-Ελληνική Αφροδίτη και τον γιό της Έρωτα τον Πατέρα και Δημιουργό του κόσμου τούτου.

παραπομπες:
1]http://www.phorum.gr/viewtopic.php?t=202463&p=3895144#p3893317
2]http://kokkinokoupi.blogspot.gr/2012_08_01_archive.html
3]http://kokkinokoupi.blogspot.gr/2012/09/2.html


κωπηλάτης.