Παρασκευή, 5 Απριλίου 2013

ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ-Ο Μονογενής Υιός του Ουράνιου Διός!


 
                            "Και να γνωρίσετε ακόμη, ποίον είναι το ασύλληπτον μέγεθος της δυνάμεως αυτού, την οποίαν έδειξε και δεικνύει εις ημάς τους πιστεύοντας, ώστε να μας σώση από την αμαρτίαν και να μας οδηγήση εις την δόξαν του ουρανού, σύμφωνα με την ενέργειαν της ακατανικήτου ισχύος του, την οποίαν έχει εκδηλώσει εν τω προσώπω του Ιησού Χριστού, όταν ενέστησεν αυτόν εκ των νεκρών και τον έθεσεν εις τα δεξιά του θρόνου του, επάνω στους ουρανίους κόσμους.
                   Και τον έβαλεν υψηλότερα από τους αγγέλους, πάρα-πάνω από κάθε Αρχήν και Εξουσίαν και Δυναμιν και Κυριότητα και από κάθε άλλο αγγελικόν και ένδοξον όνομα, που υπάρχει και ονομάζεται όχι μονάχα εις την παρούσαν ζωήν, αλλά και εις την μέλλουσαν. Και υπέταξε τα πάντα κάτω από τα πόδια του. Τον ένδοξον δε αυτόν Κυριον μας τον κατέστησε καφαλήν εις την Εκκλησίαν, παρά-πάνω από όλα."
 Αυτό είναι απόσπασμα από την προς Εφεσίους επιστολή του Απ.Παύλου όπου χαρακτηρίζει σχεδόν επακριβώς την εξελικτική ιδιότητα του Θεού  Χριστού.
Πριν συνεχίσουμε ,θα αναφέρουμε το περιστατικό με τον Ηράκλειτο,που καλωσορίζει τους ξένους στο σπίτι του,τους λέει να περάσουν μέσα,γιατί υπάρχουν και εδώ θεοί.
Ο Φίλλιπος Οπούντιος ο μαθητής του Πλάτωνα στην Επινομίδα ,ταξινομεί τα θεία γένη,σύμφωνα με την διδασκαλία και τις οδηγίες του δάσκαλου του.
Οι ινδοί φιλόσοφοι ,χώριζαν επίσης όλα τα όντα ανάλογα με την πνευματική τους εξέλιξη,όπως βέβαια έκαναν και οι Αρχαίοι Έλληνες (ντέβα-θεοί,ασούρα-τιτάνες κλπ.)
Για να καταλάβουμε ,τι εννοεί ο μεγάλος μύστης ,απόστολος Παύλος,στην επιστολή του,θα αναφέρουμε την ουράνια ιεραρχία από τον Διονύσιο Αρεοπαγίτη τον Αθηναίο δικηγόρο μαθητή του Απ.Παύλου και πολιούχο της πόλης των Αθηνών και του Παρισίου της Γαλλίας:
Στον πρώτο κύκλο ανήκουν οι πνευματικές οντότητες που υπηρετούν άμεσα το Θεό:
1. Σεραφείμ
2. Χερουβείμ
3. Θρόνοι (Οφανείμ)
Στον δεύτερο κύκλο οι οντότητες που δρουν ως θεϊκοί κυβερνήτες:
1. Εξουσίες
2. Κυριότητες
3. Δυνάμεις
Στον τρίτο κύκλο οι οντότητες που δρουν ως κομιστές των θεϊκών μηνυμάτων:
1.Αρχές
2.Αρχάγγελοι
3.Άγγελοι
Σημειώσαμε με μπλέ τους Θρόνους για να δείξουμε τι ιδιότητα στην ουράνια ιεραρχία απέκτησε ο Κύριος(Κυριότης) Ιησούς Χριστός.Ήταν Κυριότης και με τη σταυρική του θυσία ,εξαλείψε το "κάρμα" της όλης υπάρχουσας έως τότε ανθρωπότητος,χωρίς ο ίδιος να έχει "κάρμα",καμμία οφειλή σε τίποτε και κανέναν.Αληθινά αναμάρτητος.Αυτό το λέμε γιατί ο Ιωάννης ο Πρόδρομος είχε κάρμα από προηγούμενη ενσάρκωση του. Όπως λέει ο Δάσκαλος Ο.Μ.Άιβανχοφ ήταν σε άλλη ζωή προ χιλιάδων ετών ο προφήτης Ηλίας,γι'αυτό εμφανίστηκε στη μεταμόρφωση του Χριστού στο όρος Θαβώρ και δεν μπορούσαν να καταλάβουν οι μαθητές αν ήταν ο προφήτης Ηλίας ή ο Ιωάννης ο Πρόδρομος.Απλά ήταν το ίδιο πρόσωπο!Όταν ήταν ο προφήτης Ηλίας ήταν υπαίτιος για την εκτέλεση των 500 φοινίκων ιερέων του Βάαλ στον ποταμό Κισσώνα. Έτσι εκκαθάρισε το Ισραήλ από τη φοινικική λατρεία του Βάαλ!
Αυτό ήταν το "κάρμα" του.Θα αποκεφαλιζόταν αργότερα,όπως αποκεφάλισε κάποτε τους φοίνικες ιερείς, επί εποχής Ηρώδη Αντύπα αφού ξανασυναντούσε και βάπτιζε τον μαθητή του Ελισαίο που τώρα ήταν ο Ιησούς.Ο Ιησούς είχε εμφανιστεί ξανά προ του Ελισαίου στο αρχαίο Ιράν με την ανθρώπινη μορφή του Ζαρατούστρα που ίδρυσε τον πρόδρομο της θρησκείας του μανιχαισμού,που αργότερα θα τελειοποιήσει ο Μάνης. Αριθμολεξικά :ΖΑΡΑΤΟΥΣΤΡΑ=986=ΧΡΙΣΤΟΣ.
Ο Ιησούς λοιπόν θα ενσαρκωθεί ,όπως είπαμε ήδη ως Κυριότητα και γράψαμε σε άλλο άρθρο (βλ.http://kokkinokoupi.blogspot.gr/2012/11/blog-post_29.html),
ότι ήταν ο Θεός Ερμής ή Ντέβα Ράμα ο γιός του Διός που ήδη ήταν εξελικτικά Θρόνος.
*Το ότι ο Ερμής είναι ο γιος του Διός είναι το σύνηθες αναφερόμενο στην βιβλιογραφία.Αναφέρεται όμως και μια εκδοχή από τον Αθανάσιο Σταγειρίτη ότι ο Ερμής ήταν γιος του Έρωτα και της Περσεφόνης.Επειδή ο Έρωτας ήταν κατά τον Πλάτωνα ο ποιητής και δημιουργός του κόσμου και συμπίπτει με τον Πατέρα της Αγίας Τριάδας,δε θα ήταν λάθος να δεχτούμε τον Ιησού ως γιο του πανάρχαιου Θεού Έρωτα.Του Ουράνιου Έρωτα.( ΘΕΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ=1175=Ο ΕΡΩΣ).

Συνχ. Με τη σταυρική θυσία και μετά την Ανάσταση του θα δοθεί στον Ερμή-Ιησού "πάσα εξουσία εν ουρανώ και επί γης" σύμφωνα με το κατά Ματθαίο ευαγγέλιο,δηλαδή έγινε Εξουσία ,και μετά την Ανάληψη του θα γίνει όπως αναφέρει ο Απόστολος Παύλος-Θρόνος καθιζόμενος δεξιά του Πατέρα του Δία ή Έρωτα.Εδώ θα πάμε στην Αποκάλυψη Ιωάννου και θα αναφερθούμε στους 24+1 θρόνους των πρεσβυτέρων:
Ένας θρόνος στημένος στον ουρανό, και πάνω στο θρόνο καθόταν κάποιος. 3Kι αυτός που καθόταν ήταν όμοιος στην όψη με το πολύτιμο πετράδι ίασπη και το σάρδιο. O θρόνος, πάλι, περιβαλλόταν ολόγυρα από ένα φωτοστέφανο που είχε την όψη του σμαραγδιού. 4Kι ολόγυρα από το θρόνο υπήρχαν άλλοι εικοσιτέσσερις θρόνοι. Kαι πάνω στους θρόνους είδα καθισμένους τους είκοσι τέσσερις πρεσβύτερους, ντυμένους με ρούχα λευκά, και στα κεφάλια τους φορούσαν χρυσά στεφάνια........Kι όταν πια τα όντα δοξάσουν και τιμήσουν κι ευχαριστήσουν αυτόν που κάθεται πάνω στο θρόνο, αυτόν που ζει στους αιώνες των αιώνων, 10 τότε θα πέσουν οι είκοσι τέσσερις πρεσβύτεροι μπρος σ’ αυτόν που κάθεται στο θρόνο και θα προσκυνήσουν αυτόν που ζει στους αιώνες των αιώνων, και θα καταθέσουν τα στεφάνια τους μπροστά στο θρόνο λέγοντας: 11“Άξιος είσαι εσύ, ο Kύριος και ο Θεός μας, να λάβεις τη δόξα και την τιμή και τη δύναμη, γιατί εσύ είσαι που δημιούργησες τα πάντα και η ύπαρξη όλων και η δημιουργία τους οφείλονται στο θέλημά σου!” 
Εδώ βλέπουμε άλλους 24 θεούς-ντέβα ,με την ιδιότητα των Θρόνων που δέχονται ως πρώτο τη σειρά τον Ιησού Χριστό τον ανώτερο απ'όλους τους Θρόνους.Το σκηνικό παραπέμπει στο αρχαίο Αιγυπτιακό πάνθεο με τους 24 θεούς και τον 25ο ως τον Ερμή τον Τρισμέγιστο τον Θώθ και γράψαμε αλλού ότι Ο ΘΩΘ=888=ΙΗΣΟΥΣ.Γιάυτό άλλωστε εμφανίστηκαν την εποχή του Χριστού οι μυστικοθεοσοφικοί διάλογοι του Ερμού του Τρισμέγιστου που αποδίδουν στην ουσία την ενσάρκωση του Ερμή στο πρόσωπο του Ιησού!
Σημασία έχει και η αναφορά των πρεσβυτέρων στο πρόσωπο του 25ου Θρόνου, ως του Δημιουργού του κόσμου.Ορθά ο Πατέρας Ουράνιος Ζευς ή Έρωτας δια του Λόγου του Ερμή ,δημιούργησε τον κόσμο.Χαρακτηριστικό το κηρύκειο που κρατά που συμβολίζει το δέντρο της γνώσης,του καλού και του κακού.Τη μηλιά του Παραδείσου απ'όπου όλοι μας σαν μήλα αποσπαστήκαμε και σαν νέα μήλα θα ξαναενωθούμε μαζί του,γιατί είναι ο ίδιος το ιερό δέντρο απ''όπου αποσπαστήκαμε.Σαν ένα ήμερο πιά κλαδί θα εμβολιστούμε στην παλιά μηλιά που αποσπαστήκαμε για να γνωρίσουμε με το ΕΓΩ μας τον κόσμο στη διπλή του όψη,την όψη του χωρισμού σε καλό και κακό.
Θα δούμε στην ίδια επιστολή του ανώτατου μύστη της ορθοδοξίας, και το εξής απόσπασμα:Εις αυτάς τας αμαρτίας είχατε και σεις άλλοτε περιπατήσει, σύμφωνα με την διεφθαρμένην κοσμικήν ζωήν της εποχής αυτής, σύμφωνα με το θέλημα του άρχοντος που κυριαρχεί επί του αέρος, δηλαδή του πονηρού πνεύματος, που ενεργεί τώρα στους υιούς της ανυπακοής και της αποστασίας.
Ίσως μια ακόμη αναφορά στις μετενσαρκώσεις που κάνουν όλες οι ψυχές στην εξελικτική τους πορεία προς την ομοίωση με το Θείο,γιατί ο τέλειος οργανισμός που λέγεται Θεός ή ΤΑΟ στους κινέζους θέλει τα κύτταρα του να είναι τέλεια και σε κάθε κύτταρο του ,υπάρχει πάντα κάτι προσωπικό αιώνιο που κρατά τη μνήμη από κάθε "κοσμική ζωή της κάθε εποχής" όπως λέει ο Απ.Παύλος για να τελειοποιεί με την εμπειρία που αποκόμισε από κάθε κοσμική ζωή τον εαυτό του και μοιάσει τελικά στον μεγάλο τέλειο οργανισμό του οποίου είναι μέρος!
Να πούμε ότι ο Άρχων-Δαίμονας του Αέρα που αναφέρει ο Α.Παύλος είναι ο Τυφών ο γιός της θεάς του Αέρα της Ήρας,και θα τελειώσουμε όπως τελειώνει το κατά Ματθαίον ευαγγέλιο:
καὶ ἰδοὺ ἐγὼ μεθ᾿ ὑμῶν εἰμι πάσας τὰς ἡμέρας ἕως τῆς συντελείας τοῦ αἰῶνος. 





κωπηλάτης