Τρίτη, 14 Μαΐου 2013

Μια περίεργα μυστική, "γλυκια" ελληνική θυμοσοφία...

H Ουσία είναι Μία και ο Μπακλαβάς Γωνία!

Είναι μια πασίγνωστη ελληνική παροιμία ή μάλλον λαϊκό απόφθεγμα που λέγεται κοροϊδευτικά όταν θέλουμε να δώσουμε τέλος σε ατέρμονες συζητήσεις για διάφορα  πράγματα.     Πολιτικά,θρησκευτικά,οικονομικά κ.α. Με αυτήν τη κουβέντα τελειώνουμε τη συζήτηση και σιωπούμε ή ξεκινάμε για κάτι άλλο..
Αλλά ας δούμε πρώτα τον μπακλαβά. Είναι ένα γλύκισμα που μάλλον δεν έχει σχέση με τη βυζαντινή κοπτή αλλά αποτελεί καθαρό τουρκικό γλυκό με Π.Ο.Π .Η καταγωγή του όμως είναι μογγολική όπως παραδέχονται οι ίδιοι οι Τούρκοι από το buell που σημαίνει διαμάντι.Στο ραμαζάνι στη γιορτή των Γενίτσαρων συνήθιζαν να προσφέρουν αυτό το γλυκό σε μορφή Ρόμβου.Το σύνολο των ρόμβων στο ταψί που προσφέρεται θυμίζει τις έδρες του γεωμετρικού στερεού σχήματος του διαμαντιού.Ενώ η γωνία που λέει ο ελληνικός λαός,να είναι ο μπακλαβάς είναι συνήθως ισόπλευρο ορθογώνιο τρίγωνο.
Αυτά όλα μας οδηγούν στην αρχαία ελληνική λέξη Κανών που ορίζεται ως:"Η αρχαία ελληνική λέξη κανών δηλώνει κάθε ευθεία ράβδο που χρησιμεύει για ευθυγράμμιση, το όργανο που χρησιμοποιείται για τη χάραξη ευθειών γραμμών (χάρακας) και μεταφορικά καθετί που χρησιμεύει ως μέτρο, πρότυπο, κριτήριο ή μια γενική αρχή. "
Ας δούμε και την αριθμολεξική αξία: ΚΑΝΩΝ =921=Ο ΣΚΕΛΕΤΟΣ ΕΣΤΙ ή Ο ΚΑΝΩΝ=ΦΥΛΑΞ
Και Ο ΝΑΡΚΙΣΣΟΣ=ΚΑΝΩΝ ,αλλά και ΕΝ ΚΑΝΩΝ =976=ΕΑΥΤΟΣ.
Γράψαμε ήδη για το μυστήριο του Νάρκισσου στο :
http://kokkinokoupi.blogspot.gr/2012/09/blog-post_28.html
και για τον Σκελετό στό : http://kokkinokoupi.blogspot.gr/2012/12/to.html

Επίσης  ο πολύτιμος λίθος του διαμαντιού  είναι η ίδια ουσία με το ευτελές κάρβουνο -άνθρακα και μας παραπέμπει ευθέως στο μεγάλο αλχημικό έργο της μετατροπής της άχρηστης πεταμένης πέτρας σε ακρογωνιαίο λίθο της ένδοξης οικοδομής δηλαδή του ενδόξου σώματος της αναστάσεως και στο έργο της εξέλιξης και μετατροπής του πιο ασήμαντου σε ένδοξο Ολύμπιο Θεό και πιο πάνω ακόμη ως το ολοφώτεινο Σεραφείμ και τον ίδιο τον Πατέρα εν τοις Ουρανοίς!
Ετούτα μας οδηγούν στον Μεσσία-Χριστό τον υιό του Θεού και στον Πατέρα Έρωτα!
ΘΕΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ=1175=Ο ΕΡΩΣ
Όσο και αν φαίνεται περίεργο είναι η ο Μεγάλος Κανόνας ,το Κριτήριο,το Πρότυπο,ο Σκελετός,το Καλούπι,ο Ανώτερος Φύλακας και το Μέτρο της Φύσης ή ΟΥΣΙΑΣ!
Εδώ λοιπόν φτάσαμε και στο πρώτο μέρος της παροιμία.Μία είναι η ΟΥΣΙΑ.Ακριβώς όπως λένε οι μουσουλμάνοι που βρήκαν τον μπακλαβά:Ένας είναι ο Θεός και προφήτης αυτού ο Μωάμεθ.
Πριν απ'αυτούς όμως το είχαν βρεί οι γηγενείς της Αιγηίδας και της Κρήτης και ακόμη πιο παλιά οι Αθηναίοι της Αφρικής!Η λατρεία της Μεγάλης Μητέρας και του Εραστή της δεν είναι παρά αυτή η μεγάλη αλήθεια της Μίας Ουσίας-Μητέρας και του Ενός Τρόπου-Κανόνα που οργανώνεται αυτή η ΟΥΣΙΑ και δημιουργεί τα πάντα.Θα μπορούσαμε να βάλουμε στη θέση τους τη θεά Αφροδίτη τη μητέρα όλων των Μορφών και τον Έρωτα που κατά τον Πλάτωνα είναι ο πατέρας και δημιουργός των πάντων και του αρμόζει η μέγιστη λατρεία απ'όλους τους θεούς.Είχε δίκιο ο Πλάτωνας.
Στη δικιά μας λαϊκή λατρεία πέρασε και κρατά την κυρίαρχη θέση ως Παναγιά Βρεφοκρατούσα με δεκάδες προσωνύμια που συμβολίζουν την ποικιλότητα της Μίας Ουσίας ,της Μεγάλης Μάνας.
Η θεά Αφροδίτη λατρευόταν στην Αραβία ως θεά Αλλουάτ (θυμίζει εντόνως Αλλάχ) και ο Έρως μάλλον με τη μορφή του ιερού μέλανος λίθου στην Μέκκα.Παρόμοια ο θεός Έρωτας λατρευόταν με τη μορφή "Αργού Λίθου" στις Θεσπιές μαζί με τις Χάριτες.(Το άγαλμα τους φιλοτέχνησε ο Σωκράτης στην Ακρόπολη,ο σοφός που ύμνησε τον Έρωτα και αποκάλυψε το μυστήριο του) .
Στις Θεσπιές της Βοιωτίας τελούταν τα μυστήρια του Νάρκισσου που εξηγήσαμε ήδη τη μεγάλη τους αξία-ισοδύναμη και με όμοιο τυπικό με αυτό των Καβειρίων της Λήμνου.
Ο λίθος του Έρωτα είναι ίδιος με τον Ομφάλιο Λίθο του Κρόνου στους Δελφούς και τον Μέλανα Ιερό Λίθο της Μέκκας, καθώς και με τον ακρογωνιαίο λίθο του Ευαγγελίου που αποτέλεσε τη Βάση και τον Σκελετό για την οικοδόμηση όλου του κόσμου από την πιο πυκνή έως την πιο λεπτοφυή όψη του!
Είναι η Μεσαία-Μικτή Ύλη του Πλάτωνος ή ο ενσαρκωμένος Λόγος του Θεού ή ΟΩΝ.
Και ο Λόγος είναι η ΖΩΗ των πάντων,όπως περιγράφει το κατά Ιωάννη Ευαγγέλιο στην αρχή του κιόλας.: Ἐν ρχ ν  Λόγος, κα  Λόγος ν πρς τν Θεόν, κα Θες ν ὁ Λόγος.
2 Οὗτος ἦν ἐν ἀρχῇ πρὸς τὸν Θεόν.
3 Πάντα δι' αὐτοῦ ἐγένετο, καὶ χωρὶς αὐτοῦ ἐγένετο οὐδὲ ἓν ὃ γέγονεν.
4 Ἐν αὐτῷ ζωὴ ἦν, καὶ ἡ ζωὴ ἦν τὸ φῶς τῶν ἀνθρώπων.
Η ΖΩΗ ΕΙΜΙ=888=ΙΗΣΟΥΣ
Όλα,ορατά και αόρατα,Θεοί,άγγελοι,Ασούρας,άνθρωποι,ζώα,φυτά,θάλασσες και βουνά και όλα τα αντικείμενα είναι μορφές και εκδηλώσεις (θα μπορούσαμε να πούμε-φαινόμενα) της ΜΙΑΣ ΟΥΣΙΑΣ.
Αυτή είναι η prima materia των Ορφικών η πρώτη Ύλη των Πάντων και ο Γιός της Ύλης ή του Θεού είναι ο Μέγας Κανών,με τον οποίο κατασκευάζονται άπαντα από τον Πατέρα και δημιουργό τον Έρωτα!Μην ξεχνάμε ότι ο ευαγελιστής Ιωάννης λέει:"Εγώ κα ο Πατήρ ΕΝ εσμέν".
Η Μία Ουσία αποκαλύπτεται ετυμολογικά από τον Σωκράτη στο περίφημο διάλογο Κρατύλος.
"Άλλο τι ουν αφ'Εστίας αρχώμεθα κατά τον Νόμον"
Είναι η Ωσία ,αυτή που ωθεί ,η αιτία και η αρχή κάθε φαινομένου..Η Εσσία το πρότερο όνομα της θεάς Εστίας και η ουσία των πραγμάτων κατά τον Σωκράτη και ότι αυτό που μετέχει της Ουσίας λέμε ότι ΕΣΤΙ.
Από εκεί και η θυσία και "...προ πάντων των θεών τη Εστία πρώτη προθύειν(θυσιάζουμε).."
*Ασ δούμε και μια αριθμολεξική σχέση: 
Ο ΕΣΣΑΙΟΣ ΕΣΤΙ=777=ΣΤΑΥΡΟΣ.
Δηλαδή αυτός που ανήκει στην Εσσία-Εστία ο Εσσαίος ο γιός της θεάς είναι το "τίμιον ξύλο" ο σκελετός των πάντων,ο ίδιος ο ενσαρκωμένος Χριστός.Άλλωστε οι Εσσαίοι που άνηκε ο Χριστός (ο ενσαρκωμένος Λόγος) ήταν νεοπυθαγόρεια αδελφότητα της Παλαιστίνης που προφανώς λάτρευαν τη Μία Θεά ΕΣΣΙΑ ή ΕΣΤΙΑ.
Ο διαχωρισμός σε γένος αρσενικό ή θηλυκό του Ενός Θεού ή Μίας Ουσίας να πούμε ότι καμία πνευματική σημασία δεν έχει,παρά μόνο ιστορική όσον αναφορά τις εκάστοτε πολιτικοκοινωνικές συνθήκες που καθόριζαν το status του άνδρα ή της γυναίκας.
Στο διάλογο "Κρατύλος" αμέσως μετά τη θεά Εστία ο Σωκράτης εξετάζει το όνομα της Ρέας και του Κρόνου.Καθόλου τυχαία.Ο Κρόνος που τον ταυτίζει με τον Ωκεανό είναι ο Ήρεμος "Κόρος" δηλ.Όλος Νους ,η ΝΥΞ των Ορφικών (ΚΡΟΝΟΣ=510=ΝΥΞ).
Η κίνηση στον Κρόνο γίνεται Εντός του, ενώ αυτή της Ρέας είναι Ροή,προς έξω-Εκτός- προς την περιφέρεια.Ας θυμηθούμε πως πρώτα γεννά ο Κρόνος τον Ομφάλιο Λίθο που του δίνει η Ρέα και δεν είναι άλλος από τον θεό Έρωτα που ήδη είπαμε ότι συμβολιζόταν με Λίθο!Αυτόν ,γεννά και η ΝΥΞ κατά τους ορφικούς.Ο ομφάλιος λίθος μάλιστα στους Δελφούς φέρει διάφορα μυστικά σχήματα που θυμίζουν αλυσίδες DNA και RNA!Αυτά δεν είναι παρά ο λόγος του Θεού,δηλαδή ο τρόπος ή μέθοδος που δημιουργεί και οργανώνει τον κόσμο.Ακολουθούν μετά οι άλλοι Θεοί.
Ο Ζευς  αναφέρεται Εξαρχής στον Κρατύλο ως ο Ζήνας δηλαδή η Ζωή αλλά και  ο αριθμός Δύο,ο Δίας,το ζεύγος ,η γέφυρα και η κατεύθυνση της Ροής προς το άλλο αντικείμενο.
Στην ινδική φιλοσοφία της Σάμκχια ο Κρόνος είναι η Τάμας η αδράνεια,η Ρέα είναι η ράντζα ,η δραστηριότητα,η κίνηση και ο Ζεύς,η σάττβα,η ισορροπία.Η Ζωή-Ζήνας-Σάττβα είναι όντως αυτή που περιέχει και τα δύο ή είναι σαν γέφυρα ανάμεσα στα δύο,δηλαδή την κίνηση-Ρέα και την αδράνεια-ταμας-Κρόνος.Και οι τρείς είναι οι πρώτες ιδιότητες της Μίας Ουσίας-Εστίας που γίνονται φανερές,έκδηλες και απ'αυτές προέρχονται όλες οι υπόλοιπες ιδιότητες της Ουσίας που γεννούν το Σύμπαν και τα περιεχόμενα του.Κάτι ανάλογο με τις 3 ύλες του Πλάτωνος στον Τίμαιο.
Αλλά αυτά καλύτερα να μελετηθούν από τον αναγνώστη-διαλογιστικά- στο μυστικό αυτό βιβλίο που σώθηκε χάρη σε μουσουλμάνους Άραβες αριστοτελικούς αλλά και σε χριστιανούς Ευρωπαίους πλατωνικούς.
Τελειώνουμε με την ανάλυση του συνηθισμένου αυτού αποφθέγματος που προκαλεί μεν αδιαφορία , κρύβει όμως στην ασημαντότητα του,ένα μεγάλο μυστικό που δεν αναλώνεται στις λίγες γραμμές παραπάνω.
Η  μυστική δύναμη του ελληνικού αλφαβήτου ας κλείσει ,λοιπόν το άρθρο αυτό:

       ΜΠΑΚΛΑΒΑΣ=375=ΕΡΟΣ  (στην αιολική διάλεκτο ο Έρως)






κωπηλάτης