Σάββατο, 18 Μαΐου 2013

H ΩΡΑΙΑ ΕΛΕΝΗ & ΟΙ ΔΙΟΣΚΟΥΡΟΙ (η εσωτερική σημασία του μύθου)

Η Ελένη ήταν κόρη του Διός και της Λήδας.Ο Δίας μεταμορφώθηκε σε κύκνο (κύκνος ή hansa στην ινδική θρησκεία είναι ο υψηλός μύστης) και ζευγάρωσε με τη Λήδα η οποία γέννησε ένα αυγό.
Το αυγό έσπασε και γέννησε την Ελένη και τον Πολυδεύκη,αμφότεροι αθάνατοι.Ο Τυνδάρεως βασιλιάς της Σπάρτης ήταν ο θνητός σύζυγος της Λήδας με την οποία γέννησε τους θνητούς Κάστωρα και την Κλυταιμνήστρα,που φαίνεται να αντιστοιχεί στην εγκόσμια-Ελένη και είναι η μητέρα του Ορέστη και της Ηλέκτρας.Η Λήδα ως όνομα φαίνεται να είναι πελασγικό από το Lada των Λυκίων που σημαίνει φως ή φωτεινή γυναίκα.Παραπέμπει ευθέως στη μητέρα των θεών Άρτεμης και Απόλλωνα τη Λητώ ή Λατό ,επίσης πελασγική θεότητα που σημαίνει ομοίως κάτι φωτεινό και συγκεκριμένα φωτεινή θάλασσα-ωκεανό,όπως μας αποκαλύπτει ο μεγαλύτερος Γραικός προφήτης,ο Ησίοδος όταν λέει ότι η Ελένη ήταν,θεά, κόρη του Ωκεανού και της πηγής Τηθύος.
*Αριθμολεξικά :Η ΛΗΤΩ=1146=ΩΚΕΑΝΟΣ. και Η ΕΛΕΝΗ=106=ΡΕΑ (Η πρώτη θεά Μητέρα των Θεών).Επίσης ΕΛΕΝΗ=98=ΕΙΝΑΙ ΕΣΤΙΑ,δηλαδή η πρώτη Θεά με την οποία αρχίζει κάθε αρχαία τελετή και θυσία και Η ΟΥΣΙΑ όπως γράφεται στον Κρατύλο των πάντων.Ο πεθερός του Τυνδάρεω και  πατέρας της Λήδας ήταν ο Θ-ΕΣΤΙΟΣ,που θυμίζει τη Θεά Εστία ως αρχική Ουσία των Πάντων.
Η Αλάγια του Ζεν-Βουδισμού,η μόνη Αλήθεια ,η Ταγκαθα ή ΤΑΓΑΘΟΝ του Πλάτωνος και 
ΤΑΓΑΘΟΝ=434=ΙΔΕΑ+ΑΡΕΤΗ.
Τώρα Ο ΚΑΣΤΩΡ=926=ΕΙΝΑΙ  ΟΩΝ (δηλαδή το θείο βρέφος στην αγκαλιά της Παναγίας όπως θα έχετε κάποιοι από εσάς παρατηρήσει) και ΔΑΙΜΩΝ=ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ=ΤΟ ΘΕΑΤΡΟΝ=ΕΙΝΑΙ-ΕΣΤΙ ΕΓΩ=905 ΕΣΤΙ=926=ΚΑΣΤΩΡ.
Βλέπουμε εδώ ποιός είναι ο αληθινός Δημιουργός του κόσμου!
Επίσης ΠΕΦΝΟΣ=905 ,όπου Πέφνος είναι ένα νησίδιο στο Μεσσηνιακό κόλπο που θεωρείται ότι εκκολάφθηκε το αυγό της Λήδας.

Ο αθάνατος Πολυδεύκης ήταν "αγαθός πύξ" δηλαδή πυγμάχος,συνετός και συμβολίζει το αθάνατο πνεύμα -Εαυτό
( manas) η συνειδησιακή ψυχή  όπως έγραφε  ο ροδόσταυρος Ρ.Στάινερ.Πρόκειται για την προέκταση της αθανάτου ,ασύλληπτης ομορφιάς Ελένης που συμβολίζει ,τον θείο Σπινθήρα,το πνεύμα Άνθρωπος (atma) που κατοικεί στο κοσμικό-ορφικό αυγό που είναι ο το πνεύμα ζωής(budhi).
Θα το παρομοιάζαμε με το λυχνάρι του Αλαντίν που έχει μέσα του το μαγικό Τζίνι που είναι εδώ η Ελένη-atma.
H προέκταση της Ελένης είναι ο Πολυδεύκης που ζεί ως φωτεινή συνείδηση,αντάμα με τον αδελφό του Κάστωρα που αναφέρεται ως  δαμαστής Ίππων ,δηλαδή Ηνίοχος.Παραπομπή στο Εγώ που εργάζεται πάνω στο θυμικό της ψυχής το ατίθασο άλογο των σκέψων και παθών που είναι ο κατώτερος νους μας.Τα ξαδέλφια των Διόσκουρων είναι οι θνητοί Αφαρίδες της Μεσσηνίας ο Ίδας και ο Λυγκεύς.Ο Λυγκέυς έχει οξυδερκή όραση και βλέπει μέσα από την πυκνή ύλη,έτσι θα μπορούσαμε να τον ταυτίσουμε με το αστρικό μέρος του ανθρώπινου συγκροτήματος και τον Ίδα με το αιθερικό ζωτικό μέρος,την ενεργειακή ποσότητα δηλαδή του ανθρώπου.
Ο Κάστωρ δεν καταφέρνει να κυριαρχήσει στη ζωτική του ενέργεια τον Ίδα ,όπως και αδυνατεί να νικήσει τα πάθη του,το αστρικό μέρος,τον Λυγκέα,από τους οποίους χάνει τη ζωή του,ενώ κινδυνεύει και ο αθάνατος Πολυδεύκης,το φωτεινό πνεύμα-συνείδηση από τον ισχυρό ζωτικά Ίδα.
Καταφέρνει όμως να νικήσει το φωτεινό πνεύμα,ο αγαθός πυγμάχος Πολυδεύκης,τον αστρικό χώρο,τον Λυγκέα και να τον εξοντώσει.
Τόσο ισχυρός λοιπόν είναι ο Ίδας,η ζωτική ενέργεια όταν αδυνατούμε να την ελέγξουμε αλλά και ο Λυγκέας-Λύκος ή αστρικός κόσμος.Χάρη στην ικανότητα του το αστρικό,να βλέπει μακριά και διαπεραστικά μπορεί εύκολα να εντοπίσει ρωγμές και να εισέλθει το ζωτικό-αιθερικό,στο Εγώ και το manas και να το χτυπήσει απρόσμενα και αποφασιστικά σε σημείο που μόνο ο ίδιος ο Δίας με τον κεραυνό του μπορεί να βοηθήσει.Χάρις λοιπόν στον Δία ο Ίδας πεθαίνει και αμφότεροι οι Πολυδεύκης και Κάστωρ γίνονται ημίθεοι.
Ζούν και στον Αιθέρα ως αθάνατα στοιχεία αλλά και στον ανθρώπινο κόσμο ως θνητοί.Εδώ έχουμε την αναφορά στη μετενσάρκωση του Εγώ-Κάστωρα από σώμα σε σώμα,μαζί με το φωτεινό πνεύμα Πολυδεύκη.Το σώμα είναι το άλογο ή το πλοιάριο που επιβαίνουν και  φέρεται να προστατεύουν στην σκοτεινή θάλασσα,γι'αυτό και οι ναυτικοί τους επικαλούνται ως Σωτήρες στις θαλασσοταραχές!
Η Ελένη ως θείος Σπινθήρ παρόλο που αρπάζεται από τους Τρώες,δηλαδή τους τρωτούς-θνητούς,ουδέποτε πεθαίνει,ούτε καν χάνει την ομορφιά της,ενώ ο μύστης Ευριπίδης,στην τραγωδία "Ελένη",ορθά παρουσιάζει το είδωλο της Ελένης να πηγαίνει στην Τροία,ενώ η ίδια η Ελένη μένει στην Αίγυπτο και μάλιστα στο νησί Φάρος όπου κατοικούσε και ο πρώτος θεός,η prima materia  των Ορφικών,ο Πρωτεύς ή Θεά Ύλη που γίνεται το κάτι τι.
Στο νησί Φάρος η Ελένη φυτεύει και διατηρεί ένα φυτό που διώχνει τα φίδια,δηλαδή τα vritis-ανεπιθύμητα νοητικά κύματα,και λέγεται το φυτό "Ελένιον".
Ο Στάινερ το αντιστοιχεί μάλλον με την αισθησιακή ψυχή,δηλαδή το μέρος εκείνου του αστρικού μας σώματος που το καλλιεργεί το Εγώ μας-η προέκταση του θείου σπινθήρα-,ώστε να εξελιχθεί σε αθάνατο"ένδοξο" σώμα.Πρόκειται για το δέντρο της ζωής,την Καβαλά με τα σεφιρώθ ή τα άνθη-τσάκρας,όπως περιγράφονται στην ανατολική φιλοσοφία ή τη ράβδο του Ααρών που ανθίζει ή το σταυρό του Μωυσή στην έρημο,όπως περιγράφει η εβραική μυθολογία.Επίσης πρόκειται για το κηρύκειο του Ερμή ή τη λύρα του Απόλλωνος ή τον ιερό Θύρσο του Διόνυσου ή για τον ίδιο το Σταυρό που σταυρώνεται ο ενσαρκωμένος Ιησούς-Ερμής.
Η Ελένη αναφέρει πολύ αργότερα ο Παυσανίας, ότι κρεμάστηκε σε δένδρο στη Ρόδο και γι'αυτό λατρευόταν ως "δενδρίτις".Δεν πέθανε βέβαια η Ελένη,αλλά σκιαγραφείται η σχέση με το ιερό "δέντρο της Ζωής".
Άλλωστε και οι Διόσκουροι κρύβονται στην κουφάλα μιας Δρυός όταν τους εντοπίζει ο Λυγκέας,αναφορά στην εσώτερη θέση των μυστικών αυτών μερών ,στον άνθρωπο.
Η Δενδρίτις Ελένη ταυτίζεται στη Σπάρτη με την Άρτεμη Ορθία ,που είναι όπως είπαμε ο θείος σπινθήρ στον αντίστοιχο μύθο της γέννησης του Απόλλωνα.Η Άρτεμις είναι "αρίτεμις" άρτια,αραγής ως το ανώτερο μυστικό μέρος στον άνθρωπο,το Πνεύμα-Άνθρωπος ή atma.Μετά γεννιέται ο Απόλλων ως φωτεινό μανας ή ΑΛΗΘΕΣ ΕΓΩ=1061=ΑΠΟΛΛΩΝ =Ο ΦΥΛΑΞ.
Προέκταση του Απόλλωνος-Πολυδεύκη είναι ο Ασκληπιός-Κάστωρ που δηλώνει την "ανασκάλευση" την αναζήτηση (vichara) δηλαδή του ΕΓΩ στον κόσμο της πυκνής ύλης που οδηγεί στη νίκη επί του θανάτου.Γι'αυτό και ο γιατρός Ασκληπιός λατρευόταν ως Σωτήρας όπως και ο Κάστωρ με τον Πολυδεύκη.
Ας δούμε μερικά σύμβολα λατρείας των Διοσκούρων.Δύο αμφορείς τυλιγμένοι με φίδια.
Στον ένα έχει δεξιόστροφη(θνητή) φορά η περιέλιξη του φιδιού και στον άλλο έχει αριστερόστροφη(αθάνατη) φορά !Ενα ισοσκελές τρίγωνο με τον οφθαλμό στη μέση (Ως η Ελένη-atma)  ,όπως σε κάθε αέτωμα Ναού.Επίσης με 2 δόκανα(τα σκέλη του τριγώνου) που στηρίζουν τη σκεπή στα σπίτια και  που είναι στην ουσία δύο Η  δηλαδή το διπλό ΗΤΑ ως ΗΗ.Το άθροισμα των ΗΗ κατά παράθεση μας δίνει 88 (ΕΙΝΑΙ ΓΗ ή 8 Χ 11).
Επίσης συμβολίζονται με τα αστέρια των Διδύμων( ο οίκος του Εσπερίου Ερμή) που είναι κοντά στον Ταύρο,τον Καρκίνο ,τον Ωρίωνα και στο μικρό Κύνα με το αστέρι του τον Προκύωνα που φαίνεται να είναι συμβολικά το αστέρι της ωραίας Ελένης .
*Για το αστέρι αυτό θυμάμαι πριν αρκετά χρόνια είχε γίνει μια αναφορά σε εξωγήινη επαφή και μήνυμα που εστάλει στους Γήινους,βλ. http://www.terrapapers.com/?p=22917 . Μπορώ να βεβαιώσω ,με σχετική σιγουριά,ότι είναι πλαστή.
Τελειώνοντας θα πούμε ότι η Αγία Ελένη και ο τίμιος Σταυρός πιθανά σχετίζονται με την Δενδρίτιδα  Θεά Ελένη και ότι ο Απόστολος Παύλος ταξίδευε στη Ρώμη με καράβι που είχε στο ακρόπρωρο τους σωτήρες Διόσκουρους οι οποίοι πέρασαν στην Ελληνική Ορθοδοξία ,από τους Ελληνίζοντες ως οι Άγιοι Ανάργυροι-Ιατροί Κοσμάς και Δαμιανός που γιορτάζουν την 1 Νοέμβρη.



κωπηλάτης