Παρασκευή, 13 Δεκεμβρίου 2013

4]Τα μυστικά σημάδια της Φύσης στο Ανθρώπινο Σώμα..και η Επί Του Όρους Ομιλία.

Η Φύση είναι σαν ένα παιδί που παίζει το παιγνίδι του κρυμμένου θησαυρού και αφήνει σημάδια παντού μέσα της για να τα εντοπίσουν οι παίκτες-μύστες και να οδηγηθούν στο στόχο.
Γι'αυτό και ο δάσκαλος  Ο.Μ.Άιβανχοφ προέτρεπε να μην διαβάζουμε τα βιβλία των ανθρώπων αλλά το Μεγάλο Βιβλίο της Φύσης.Ένας τόμος λοιπόν αυτού του Βιβλίου είναι και το ανθρώπινο σώμα και πριν ξεκινήσουμε ας ρίξουμε μια ματιά στο κόκκαλο που το είπαν Ιερό γιατί πάνω του ακουμπάει η μήτρα όπως η φάτνη που έφερε τον Χριστό.Εκεί κατά τον Άιβανχοφ εδράζει και το Άγιον Πνεύμα.Πιθανά το έλεγε γιατί σε αυτό το σημείο γεννιέται η ζωή.Άλλωστε η συνέχεια του Ιερού Οστού είναι ο Κόκκυγας ,δηλαδή ο Κούκος,ένα πουλί που παρασιτεί στις φωλιές άλλων πουλιών και σε αυτό μεταμορφώθηκαν οι Δίας και Ήρα για να ζευγαρώσουν.
Η ομοιότητα του ιερού οστού με τα λαγόνια και τον κόκκυγα ,στο Κηρύκειον του Ερμή ,είναι εμφανέστατη.Το κηρύκειο είναι η ατομική ψυχή,το νοητικό σώμα που ο Αρχηγός όλων των Μυστών ,ο θεός Ερμής διδάσκει τους μαθητές πως θα το κτίσουν.
Ας δούμε την αριθμολεξική σημασία τους:ΙΕΡΟΝ ΟΣΤΟΥΝ =831=ΠΑΡΑΚΛΗΤΟΣ ΕΣΤΙ
και ΙΕΡΟΝ ΟΣΤΟΥΝ ΕΣΤΙ=852=ΤΟ ΑΘΑΝΑΤΟΝ.
ΚΟΚΚΥΞ=590 =ΤΟ ΟΛΟΝ και  ΤΟ ΟΛΟΝ ΕΙΝΑΙ=666=Η ΘΕΟΤΗΣ ΕΙΜΑΙ

*Η αναφορά στο 666 είναι η αρχή ροής του Όλου (ΤΟ ΟΛΟΝ ΕΙΝΑΙ=666) με τις 3 ιδιότητες της ζωντανής Ύλης ,τις 3 γκούνας των Βουδιστών.Την αδράνεια -tamas,την κίνηση-raja και την ισορροπία-sattwa.Με αυτές τις 3 και με τα 5 στοιχεία (Αιθήρ-Αηρ-Πυρ-Ύδωρ-Γη) η Φύση επιτελεί το έργο της δημιουργίας ή για να είμαστε πιο ακριβείς παίζει το παιγνίδι του κρυμμένου θησαυρού.
Άρα μάλλον ιερό σύμβολο είναι το 666 όπως και η πεντάλφα με τα 5 στοιχεία παρά δαιμονικό και μαύρο όπως ισχυρίζονται οι φανατικοί χριστιανοί.Άλλωστε αν δούμε με άλλη οπτική και τον σταυρό,ίσως φανταστούμε ένα σπαθί ενός σταυροφόρου να καρφώνει το σώμα ενός άπιστου μουσουλμάνου.Αυτό δεν είναι μαύρο σύμβολο?

Ας συνεχίσουμε όμως με τα επινεφρίδια πιο πάνω και θα καταλάβουμε και τη σημασία του Ιερού Οστού και του Κόκκυγα.
Τα επινεφρίδια όπως λέει το όνομα τους επικάθονται επί των νεφρών και αποτελούν σημαντικά όργανα παραγωγής ορμονών που ρυθμίζουν την αρτηριακή πίεση,τη στάθμη των  ηλεκτρολυτών στο αίμα,και εν μέρει και τη γενετήσια κατάσταση.
Δεν αφορά όμως στο άρθρο αυτό η ιατρική τους σημασία αλλά η εσωτερική.
Ας δούμε λοιπόν πρώτα ,τη θέση τους.Επι των Νεφρών και Νεφρός αυτό  που φέρει Νου.
Βέβαια θα μπορούσαμε να θέσουμε το Νέειν ως Ρέει που δηλώνει την κάθαρση του αίματος και την ροή ούρων,όμως θα προτιμήσουμε τον Νου.
Και θα φανταστούμε το επινεφρίδιο ως το σκούφο επί της κεφαλής και μάλιστα τον σκούφο του Ηφαίστου ή φρυγικό σκούφο ή σκούφο του Οδυσσέα.Αλλά μπορούμε να το φανταστούμε και ως το νέφος (αν προσθέσουμε ένα ρ θα γίνει νεφρός!) επί της κορυφής του Όρους.
Όπου ΚΟΡΥΦΗ=1098=ΣΙΩΠΗ και Η ΚΟΡΥΦΗ=1106=ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ!
Εδώ ο δαίμων της Γραφής ο πανάρχαιος Θωθ μας οδηγεί στο μάτι του αδελφού του του Ώρου που παρατηρεί τα πάντα ως ΟΩΝ
Αλλά ας δούμε και τι μας λέει ο Τρισμέγιστος Ερμής -Θωθ και για το επινεφρίδιον.
ΕΠΙΝΕΦΡΙΔΙΟΝ=894=ΕΙΝΑΙ ΘΩΘ και Ο ΘΩΘ=888=ΙΗΣΟΥΣ
ΕΠΙΝΕΦΡΙΔΙΟΝ ΕΙΝΑΙ ΕΣΤΙ=991=ΑΙΩΝΙΟΝ=ΦΥΛΑΞ.
Θα θυμηθούμε εδώ και τη σχεδία του Οδυσσέα που χρησιμοποίησε ο Οδυσσέας από το νησί της Καλυψούς προς το νησί των Φαιάκων.Αλλά και το μαγικό ιπτάμενο χαλί στα παραμύθια της Χαλιμά.
Όλα αυτά τα σύμβολα λοιπόν μας οδηγούν σε αυτό που περιγράψαμε στα προηγούμενα άρθρα μας για την κατασκευή της ατομικής ψυχής.Την ψυχή εκείνη που εμείς οι ίδιοι ως κτίστες και δημιουργοί, φτιάχνουμε και είναι το νοητικό σώμα,η βάρκα που θα διασχίσουμε τα σκοτεινά νερά της αστρικής θάλασσας των παθών,δηλαδή τον χώρο του Ασύνειδου,μέχρι να φτάσουμε σε άλλο νησί ή λιμάνι.Παρόμοιο σύμβολο το ιπτάμενο χαλί αλλά και το σκουφί του Ηφαίστου και το επινεφρίδιο και το σύννεφο που καλύπτει το βουνό.
Ασ δούμε εδώ :ΝΕΦΟΣ=825 ΕΙΝΑΙ=901=ΙΑΚΧΟΣ =Ο ΠΑΡΑΚΛΗΤΟΣ που είδαμε ότι είναι ο τρίτος Διόνυσος,το τρίτο εγώ ,η ατομική ψυχή που εμείς κατασκευάζουμε για να κρατήσουμε άσβεστο το πάθος μας για την γήινη ζωή .Πάθος που έχει διάφορους στόχους και παράγει διαφόρων ειδών ατομικές ψυχές.Σε κάθε περίπτωση μιλάμε για νοητικά δημιουργήματα για Επινοήσεις που παραμένουν μετά θάνατο σαν δαίμονες που τριγυρνάνε ,όπως ιστορούσε ο Εμπεδοκλής ο Ακραγαντίνος και επικάθονται σε ανθρώπους και ζώα όπως και τα επινεφρίδια επί των νεφρών.
ΕΠΙΝΟΗΣΙΣ=633=ΖΕΥΣ ΕΣΤΙ .
Δηλαδή η γέφυρα η ζεύξις ανάμεσα σε δύο ζωές γήινες,σε δύο κατώτερα εγώ-νόες.
Όμως με τον μηχανισμό αυτό της Φύσης,το θείο παιγνίδι,είναι καλύτερο.Είναι ο δρόμος για να σωθούνε περισσότερες ψυχές,δηλαδή να αντιληφθούν τα κατώτερα εγώ,οι ατομικοί νόες ποιοι ή μάλλον ποιος πραγματικά είναι.Ο Αθάνατος Εαυτός.Ο ίδιος ο Θεός.
Και αυτός είναι ο κρυμμένος θησαυρός.
Και για να φτάσει εκεί με το δεύτερο αυτό δρόμο που περιγράφουμε,θα πρέπει να ακολουθήσει αργά ή γρήγορα το μονοπάτι των Αρετών όπως το δίδαξαν οι άγιοι Σοφοί και ο ίδιος ο Χριστός στην Επι του Όρους Ομιλία.
Μια ,γεμάτη θείο μυστικισμό σκηνή όπου περιγράφει με τους μακαρισμούς του,ποιος είναι ο δρόμος για να φτιαχτεί το ένδοξο σώμα .Το νοητικό σώμα που άρχισε ο ίδιος ο Χριστός να παράγει εκεί στο όρος Θαβώρ και θα ολοκληρώσει με την ένδοξη του Ανάσταση.
Είναι απαραίτητη η απόκτηση των αρετών που αναφέρει ο Χριστός για να επιτευχθεί το έργο.
Το έργο που αναφέρουν οι Αλχημιστές του Μεσαίωνα,και οι αγνοί Τέκτονες και Ροδόσταυροι οι οποίοι κυνηγήθηκαν σαν μάγοι και αιρετικοί με τελική κατάληξη τελικά την πυρά,σε ένα ολοκαύτωμα που λίγα έχουν γραφεί μέχρι τώρα και συνεχίστηκε΄και συνεχίζεται με τη μορφή της συκοφάντησης έως και τις μέρες μας.
Στην περιοχή αυτή του Ιερού οστού και των Επινεφριδίων,κατά τους γιόγκι υπάρχουν και τα δύο αστρικά ενεργειακά κέντρα που πρώτα αυτά ενεργοποιούνται κατά την έναρξη του διαλογισμού.
Το μουλαντάρα και το σβαντισβάνα.Αυτά όταν ενεργοποιηθούν οδηγούν στο άνοιγμα και του κεντρικού ενεργειακού αγωγού,του Σουσούμνα.Γι'αυτό και στο παραμύθι του Αλη Μπαμπά με τους 40 κλέφτες,αναφέρεται η φράση "Σουσάμι Άνοιξε".Πρόκειται για συμβολική αναφορά στο άνοιγμα του Σουσούμνα.
Όλο το μεγάλο έργο των παραμυθιών της Χαλιμά,αν το διαβάσετε είναι αλληγορικό του μυστικού έργου της κατασκευής του νοητικού σώματος δηλαδή της ψυχής.
Αυτό το σώμα το φωτεινό και άτρωτο,δεν είναι όμως παρά δημιούργημα,φαινόμενο όπως όλα τα φαινόμενα της Φύσης και δε χρειάζεται παρά για να γίνει βαθμιαία η καύση κάθε επιθυμίας και πάθους στις οποίες συμπεριλαμβάνεται και η ευσπλαχνία για τις καθυστερημένες ψυχές που βασανίζονται.
Άλλωστε για τους μύστες όπως ο  Ορφεύς,ο Βούδας και ο Χριστός ήταν τεράστια θυσία ,η ενσάρκωση και παραμονή στο γήινο πεδίο για να βοηθήσουν τους ανθρώπους.
Η τελική κατάληξη και απελευθέρωση είναι η ένωση με την παγκόσμια συνειδητότητα ,τη Μεγάλη Μητέρα,εκείνο το Πρώτο-Απλό ΕΙΜΑΙ από το οποίο Όλα προήλθαν.
Και αυτός είναι και ο στόχος κάθε αγνού μύστη και τέκτονα.Το κάψιμο του σπόρου-εγώ,του ανθρώπινου κατώτερου νου και η διάλυση στην αληθινή Ζωή.
Το Νιρβάνα του Βούδα και Ταγαθόν του Πλάτωνα.
Εκεί πέραν της Διανοίας,τελειώνει κάθε λέξη,κάθε σκέψη και δεν έχει τίποτε πια να ειπωθεί.
Γιατί είναι Ανείπωτο,Ανέκφραστο και Άδηλον.
ΕΙΝΑΙ ΠΑΤΗΡ=ΤΟ ΚΕΝΟΝ=565=ΜΕΤΡΟΝ=ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ.
Ένας ήχος ,ίσως μόνο για να προσεγγίσει περισσότερο την ανείπωτη Ευδαιμονία:
 ΑΩΜ  ή για τους χριστιανούς ΑΜΗΝ


*Με το άρθρο αυτό τελειώνουμε το αφιέρωμα στο μεγάλο θέμα της μετενσάρκωσης.Ελπίζω να έδωσα κάτι από τη γνώση και την εμπειρία που απέκτησα έως τώρα και να βοηθήσω τον αναγνώστη να συνεχίσει να ψάχνει και να βρεί τον αληθινό Εαυτό του.Τον αληθινό δηλαδή Θεό.

κωπηλάτης