Τρίτη, 19 Απριλίου 2016

Ο Θεός Ιεχωβά....Ποιός πραγματικά είναι?

Στην πόλη Ujain της Kεντρικής Ινδίας υπάρχει ένας φημισμένος ναός που λέγετα Μάχα Καλεσβαρ και ένα linga  (είδωλο-βωμός)  της θεότητος Μπαϊράβα στο ναό,στα περίχωρα της πόλης.
Η θεότητα Μπαιράβα είναι ο φύλακας του θεού Σίβα και όλοι οι ναοί του Σίβα έχουν στην είσοδο τους ένα βωμό του Μπαϊράβα,όπου κανείς προσεύχεται πριν προσευχηθεί στον Σίβα.Ο πιστός πρέπει πρώτα να δηλώσει υπακοή στον Μπαϊράβα για εισέλθει στην περιοχή του Σίβα και να δηλώσει και σε αυτόν υπακοή.
Στο βωμό ,λοιπόν του ναού Μάχα-Καλεσβαρ,η θεότητα Μπαϊράβα κατευνάζεται με οινοπνευματώδη ποτά,τα οποία καταναλώνει σε μεγάλες ποσότητες! και εμφανίζεται πάντα σε κατάσταση μέθης!!!
Όταν οι Βρεττανοί κατείχαν την Ινδία,οι αρχές πίστεψαν ότι κάποια απάτη γινόταν στο σημείο και έτσι έσκαψαν γύρω και κάτω από το βωμό,μήπως βρούν κάποια δεξαμενή και κάποιο σωλήνα ή κανάλι που διοχέτευε το ποτό στο στόμα του θεού.Δε βρήκαν όμως τίποτε και ακόμη και σήμερα οι πιστοί έρχονται και προσφέρουν αλκοόλ στον Μπαϊράβα,το οποίο αυτός καταναλώνει και εκπληρώνει τις ευχές τους...
Το μυαλό μου ,όταν το διάβασα πήγε στο θεό Διόνυσο ή Βάκχο και στην αδυναμία στο κρασί και στην ακόλουθη μεθυστική ευδαιμονία που επιφέρει στους πιστούς του,στην ακολουθία του..
Επίσης στην εκστρατεία του θεού Διόνυσου στην Ινδία ,όπως την περιγράφει ο χριστιανός Νόννος ο Πανοπολίτης στα Διονυσιακά του..Άραγε πήγε ο Διόνυσος-Βάκχος στην Ινδία με τους Σάτυρους και Σειληνούς ή ήλθαν οι Ινδοί του Μπαϊράβα στα Βαλκάνια και τη Μ.Ασία?
Παρόμοια απορία είχα με τους ιερείς Βραγχίδες του ναού του Απόλλωνα στη Μίλητο.Έχουν άραγε σχέση με τους Βραχμάνους ιερείς της Ινδίας?Ποιοί να ήρθαν πρώτοι?
Δεν έχει σημασία γιατί το παραπάνω φαινόμενο της Βακχείας με το κρασί ,είτε στην Ινδία είτε στην Βόρεια Ελλάδα είναι επιφαινόμενο της αληθινής ουσία που κρύβεται πίσω από την οργιαστική τελετή και το θαύμα του Βάκχου-μπαιράβα.
Η Ουσία είναι μετά..όπως ο Μπαϊράβα είναι ο φύλακας του Σίβα ή Σιουα που με αναγραμματισμό δίνει τη λέξη ΟΥΣΙΑ=681=ΒΥΘΟΣ και Η ΟΥΣΙΑ ΕΣΤΙ=710=Η ΧΑΡΑ=ΑΓΙΟΝ ΠΝΕΥΜΑ...
Παρόμοια στην δική μας πετρώα θρησκεία ο Διόνυσος είναι γιός του Διός ή Ζευς που καθομολουγομένα συμβολίζει τη Ζωή Καθαυτή όπως γράφει και ο Πλάτων στον Κρατύλο..
Και ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ=891=ΟΥΡΑΝΟΣ=ΠΑΥΣΙΣ και Η ΠΑΥΣΙΣ=899=ΤΟ ΟΥΔΕΝ...που θυμίζει το τελευταίο κτήμα του Φίληβου στον ομώνυμο Πλατωνικό διάλογο με τον Σωκράτη να περιγράφει τα πέντε στάδια συνειδητότητος ή τσάκρας όπως επίσης τα αναφέρει κυρίως η Βουστική και Ταοιστική παράδοση..
Δεν έχουμε λοιπόν παρά την αναφορά  στα επίπεδα συνειδητότητας που φτάνει ο ασκητής-μαθητής κατά την ιερή πράξη του διαλογισμού...
Αρχίζοντας με το πρώτο τσάκρα της Γηςπου δηλώνει την Πίστη..τον Λίθο την Πέτρα όπως ο Απόστολος Πέτρος ο μαθητής του Γαλιλαίου που κρατά τα κλειδιά του Παραδείσου..
Και χωρίς την Πίστη δε μπορούν να ξεκλειδωθούν οι επόμενες Πύλες-Τσάκρας..
Είναι φανερό σε οποιαδήποτε θρησκεία,αν δεν πιστεύεις τότε δεν είσια τίποτε..Με την πίστη καταφέρνεις και προχωράς..Άρα πρέπει οπωσδήποτε να κατακτήσεις το πρώτο κτήμα του Φιλήβου την πίστη...
Και μετά σιγά-σιγά εισέρχεσαι στο επόμενο στο στοιχείο του νερού,της κάθαρσης του εξαγνισμού που θυμίζει τη Βάπτιση ή ακόμη και τη δολοφονία των τέκνων του Ηρακλή..Παλιές συνήθειες και πάθη..σιγά σιγά φεύγουν χωρίς καταπίεση αλλά σε διάστημα ακόμη και πολλών ζωών..Κρατά πολύ αυτό το τσάκρα και το δεύτερο κτήμα του Φιλήβου είναι δύσκολα προσπελάσιμο και εύκολα κανείς πισωγυρνά στο πρώτο κτήμα!!!
Άν όμως το περάσεις εισέρχεσαι στο χώρο της Σοφίας της αληθινής γνώσης ....Γνωρίζεις πια ότι δεν υπάρχει μικρό εγώ αλλά μόνο Εκείνη ή Εκείνο υπάρχει...Το αληθινό Εγώ και η αληθινή Μητέςρα ή Θεός...Όταν φτάσεις σε αυτό το χωράφι δεν έχει πίσω..ή απλά μπορείς να οπισθοδρομήσεις αλλά θα επανέλθεις σε αυτή τη ζωή ή άλλη σε αυτήν την Πύλη-Τροχό-Τσάκρα...
Ο δρόμος είναι πλέον ανοιχτός και ο Μωυσής πέρασε από την Πύλη αυτή με το σύμβολο του ΠΥΡός στη καιόμενη βάτος της Ερήμου...δηλώνοντας τον ιερό του διαλογισμό στην σιωπή στο λόγο του Θεού,γιατί η Σιωπή μιλάει ,πιο δυνατά από κάθε άλλο λόγο και ΕΡΗΜΟΣ=Ο ΕΡΜΗΣ ο αγγελιοφόρος Λόγος του Θεού...
Και φτάνουμε στο προκείμενο τέταρτο σημείο-τσάκρα...Στον αληθινό θεό Ιεχωβά ή Βάκχο ή Μπαϊράβα...Η λέξη Μπαιράβα όπως μας εξηγεί η σουάμι -δασκάλα Σαρασουάτι προέρχεται από τη σανσκριτική λέξη ρουντάντι που σημαινει κλαίω,οδύρομαι ή ουρλιάζω.Η λέξη ρούντρα είναι ένα ακόμη επίθετο του Σίβα και υποδηλώνει μια κατάσταση συνειδητότητας κοντά στην εμπειρία του δημιουργού..Στην κατάσταση του Μπαϊράβα η ατομική συνειδητότητα βρίσκεται ακόμη στο κατώφλι αν και βιώνει την εγγύτητα της με τη παγκόσμια συνειδητότητα του Σίβα.
Παρόμοια περιγραφή έχουμε από τον R.Steiner όταν περιγράφει τον φύλακα στο κατώφλι με τη μορφή ενός μαύρου σκύλου...Έτσι βγάζει μια δυνατή κραυγή ή ουρλιαχτό παρόμοιο με το ουρλιαχτό σκύλου ή τσακαλιού που λαχταράει το ταίρι του,γιαυτό και οι αρχαίοι Αιγύπτιοι τον παρίσταναν με τη μορφή του τσακαλόμορφου Θεού Άνουβι..Στην Ινδία το όχημα του Μπαιράβα είναι ένας σκύλος.Όσο για τον Σωκράτη στο Φίληβο,όλο ορκίζεται στον Κύνα δηλαδή το σκύλο ,υπονοώντας τον φύλακα στο κατώφλι και την εγγύτητα στο πέμπτο κτήμα της παγκόσμιας συνειδητότηττας.Στο νυχτερινό ουρανό της Ελλάδας ο Κύνας προηγείται του Ωρίωνος του αστερισμού που θυμίζει Ναό με το ιερό στο κέντρο του ως τρία αστέρια που απεικονίζουν τις τρείς γκούνας ή τρείς ιδιότητες της ύλης (αδράνεια-κίνηση-ισορροπία) αυτό που θα συμβολιστεί μετά με το 666...
Το παιδί όταν γεννιέται βγάζει ένα γοερό κλάμα...είναι ο θρήνος για τον αποχωρισμό από την παγκόσμια συνειδητότητα και η λαχτάρα που θα το ακολουθεί σε όλη του τη ζωή για να ενωθεί ξανά μαζί της.  
Το πέμπτο κτήμα ή τσάκρα είναι το τελευταίο για τη Βουδιστική-Ταοιστική γιόγκα...Είναι ο Σίβα η ΟΥΣΙΑ το τέλος και η αρχή Α και Ω η υπέρτατη συνειδητότητα όπου δεν υπάρχει ξεχωριστό ατομικό εγώ μόνο Εκείνο το Όλον Εγω και η Πανταχού Άμεση Παρουσία σε όλα τα όντα έμψυχα και άψυχα.Ό ίδιος Παρατηρητής και Ηθοποιός την ίδια στιγμή σε άπειρους ρόλους..Δεν υπάχρει κάτι να περιγράψει την κατάσταση αυτή αφού είναι αδιάβατο το χάσμα μεταξύ εκείνης της περιοχής και των υπολοίπων καταστάσεων της συνείδησης.Μόνο η ευδαιμονική κατάσταση της 4ης πύλης-τσάκρα είναι ο φύλακας και η προσπέλαση σε εκείνη την κατάσταση που ο Σωκράτης καλούσε "Ταγαθόν" και οι Ανατολικοί φιλόσοφοι "Σαμάντι"..
Πέρα από αυτά τίποτε δε μπορεί να ειπωθεί και να περιγραφεί...
Το έθιμο λοιπόν στο ναό του Μπαϊράβα στην Ινδία ,να προσφέρει κανείς αλκοόλ σε ένα άγαλμα από πέτρα ,δεν είναι πρόληψη ...Θα πρέπει να κατανοήσουμε τον Μπαϊράβα-Βάκχο-Ιεχωβά σαν μια κατάσταση ευδαιμονικής μέθης όπου η ατομική συνειδητότητα έχει συνειδητοποιήσει την πραγματική της ταυτότητα και βιώνει μια έντονη επιθυμία να ενωθεί με την υπέρτατη συνειδητότητα της οποίας αποτελεί αναπόσπαστο τμήμα...
Τότε θα αναγνωρίσουμε και τη σημασία ίσως της Παλαιάς Διαθήκης και του Θεού των Εβραίων του Ιεχωβά ,και τη συνέχεια της με τη Καινή Διαθήκη και την προσέγγιση στην απερίγραπτη Ουσία του Πατρός...

κωπηλάτης

Υ.Γ.Το ζεύγος Ιησούς-Βαραββάς θα μπορούσε να εκληφθεί ως ανάλογο του ζεύγους Σίβα-Σίουα και Μπαϊράβα...Εμφανής η ομοηχία στα ονόματα αλλά και η επιλογή των καθυστερημένων μυστών (όχλος Εβραίων) που προτιμά την ευδαιμονική κατάσταση του Βαραββά-Μπαιράβα από τους ελάχιστους προχωρημένους μύστες (μαθητές-Ιησού)  που φτάνουν στην κατάσταση της ανώτατης συνειδητότητας του Ιησού-Σίβα....

 Παραπομπές:
1]Σρι Βιγκιάνα Μπαϊράβα Τάντρα-Η Ανάβαση
2]http://dic.mp.nic.in/ujjain/mahakal/default.aspx
3]https://www.youtube.com/watch?v=5ZbhOejhd-Y
4]https://en.wikipedia.org/wiki/Ujjain
5]Πλατων:Φίληβος