Δευτέρα, 14 Νοεμβρίου 2016

Η Θεία Κωμωδία των Μορφών-Προσέγγιση στο Θείο Παιγνίδι

Αποτέλεσμα εικόνας για δαντης αλιγκεριO Δάντης όταν έγραφε τη Θεία Κωμμωδία προφανώς "γνώριζε" κάτι για τη "μετά θάνατο "ζωή και την απόδοση αυτής της ζωής σε πλανήτες και αστέρες .Τουλάχιστον αυτό βλέπουμε με τις 9 ουράνιες αστρικές σφαίρες του Παραδείσου που ακολουθούν το μοντέλο του Πτολεμαίου.
Σε γενικές γραμμές η ανθρώπινη ψυχή ανάλογα με τα καλά και κακά που κάνει περνά από 25 συνολικά στάδια που θυμίζουν τον κύκλο της Σαμσάρα στο Βουδισμό.
Έτσι έχουμε 9 κύκλους στην Κόλαση,7 κύκλους στο Καθαρτήριο και 9 Σφαίρες στον Παράδεισο.
Ο Σχεδιασμός της Κόλασης έχει ενδιαφέρον.Είναι ανεστραμένος κώνος με την βάση στο Βορά και την κορυφή στο κέντρο της Γης.Στο Βορά,κατά τον Πορφύριο (Περί του εν Οδυσσεία των Νυμφών Άνδρου)είναι η πύλη των θνητών ανθρώπων,ενώ στο Νότο εκείνη των Θεών.Το ταξίδι λοιπόν των κολασμένων ξεκινά από την ανθρώπινη πύλη του Βορά και σταδιακά με 9 κύκλους καταλήγει στο κέντρο της Γης όπου κατοικεί ο Εωσφόρος.Όμως ο Εωσφόρος είναι ο Θεός που φέρνει την Αυγή,το Φως,το τέλος των βασανιστηρίων και την αρχή της Νέας Ζωής.
ΚΕΝΤΡΟΝ=595=ΤΟ ΠΑΙΔΙΟΝ
Η ψυχή λοιπόν αρχίζει και καθαρίζεται-εξαγνίζεται από τα δεινά και τις κακές αναμνήσεις της Κόλασης στους επόμενους 7 κύκλους του Καθαρτηρίου που αποτελεί ένα Βουνό(αντίστροφος κώνος) στο Νότο δηλαδή την Πύλη των Θεών.Αφού εξαγνιστεί η ψυχή κατά την ανάβαση της στο Βουνό,φτάνει στην κορυφή!!
ΚΟΡΥΦΗ=1098=ΣΙΩΠΗ και Η ΣΙΩΠΗ=1106=ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ
Στην Κορυφή η Βεατρίκη παραλαμβάνει τον Δάντη για να τον πάει στον Παράδεισο,εκτός Γης,όπου έχει 9 σφαίρες μέχρι τον Πύρειο Ουρανό όπου τελικά τίθεται υπό την προστασία της Πλατυτέρας των Ουρανών,της Παναγίας-Πανγαίας ή Μεγάλης Μητέρας.
Περιέργως ΒΕΑΤΡΙΚΗ=446=Η ΥΛΗ =ΤΟ ΕΙΝΑΙ και ΠΥΡ=580=Ο ΚΡΟΝΟΣ.
Ο Δάντης Αλιγκέρης ήταν προφανώς μύστης και η διδασκαλία του είναι σαφώς διδασκαλία κάποιας ροδοσταυρικής ή αλχημικής αδελφότητας που στη βάση τους έχουν κοινές απόψεις με την δυτική Πυθαγόρεια και την ανατολική Βουδιστική φιλοσοφία.
H απόδοση μάλιστα στο έργο τυ τίτλου ΄Θεία Κωμωδία είναι σαφώς ινδουϊστικός,αφού το όλο Θείο έργο η δημιουργία του κόσμου ,είναι το Θείο παιγνίδι (lica) και ο Θεός στην οσία δεν είναι παρά ένα Τέλειο ,Πάνσοφο,Τεράστιο Παιδί που παίζει με τις μορφές της δημιουργίας του.Και ο ίδιος ε΄ναι Σκηνοθέτης και Ηθοποιός σε άπειρα θεατρικά έργα (κωμωδίες και δράματα) με άπειρα .σενάρια ,την ίδια στιγμή.
Ο διαχωρισμός από τον Δάντη του Θείου Παιγνιδιού σε τρία βασικά μέρη ,θυμίζει ή μάλλον είναι απομίμηση ίσως των Νεοπλατωνικών απόψεων και κυρίως αυτή του Πρόκλου,όπου στη θεολογία του εμφανίζει σε τριαδικότητες τους κόσμους -τόπους και τους αντίστοιχους θεούς που κατοικούν εκεί.(Τόποι,νοεροί-νοητοί-ιδεατοί κλπ.).
Η περιγραφή επίσης των τριών μερών,θυμίζει τον κύκλο των μετενσαρκώσεων(Σαμσάρα) στη Βουδιστική Φιλοσοφία.,όπου όμως τα μέρη είναι έξι.
Αποτέλεσμα εικόνας για σαμσαρα
Ο Χριστιανισμός θεωρεί ότι η Κόλαση-Καθαρτήριο-Παράδεισος αφορούν τη ζωή μετά το θάνατο ως ζωή της Ψυχής-Πνεύματος και όχι ως ανθρώπινο σώμα(μετενσάρκωση) όπως το αντιλαμβάνεται ο Βουδισμός και οι αρχαίοι Πυθαγόρειοι σε μας.
Θα προτιμήσουμε την Πυθαγόρεια-Βουδιστική άποψη και θα απορρίψουμε την ύπαρξη μετά θάνατον ζωής ως αέρινης-λεπτοφυής ψυχής ή ενός μη υλικού πνεύματος.Μετά θάνατο γράψαμε δεν υπάρχει παρά Γαλήνη-Ηρεμία ως ένας ατάραχος βαθύς ύπνος χωρίς όνειρα στην αγκαλιά μια μάνας.
Αυτό αφορά τόσο τον Άγιο Γεράσιμο και τον συνηθισμένο άνθρωπο όσο και τον Χίτλερ!!!
Όμως μετά τον γαλήνιο-αυτό ύπνο ξυπνάς με το κλάμα ενός μωρού που είσαι συ,όπως γεννιέσαι ξανά σε νέο τόπο,νέο χρόνο από νέους γονείς και μεγαλώνεις ξανά για να αποκτήσεις ατομικό εγώ και να τελοιοποιήσεις τον Χαρακτήρα σου και να αποκτήσεις τη Φώτιση κατά το projekt εξέλιξης του Κεντρικού-Μητρικού Υπολογιστή.
Ας δούμε λοιπόν που θα ξαναγεννηθείς ανάλογα με τα έργα που θα κάνεις στη ζωή σου.
Και θα αναφερθούμε υποθετικά και "επί παραδείγματι" για μορφές  που θα μπορούσαν να φιλοξενήσουν τις νέες ζωές μας μέσα σε ανθρώπινο σώμα και σε αντιστοιχία με τη Θεία Κωμμωδία του Δάντη:
Οι μορφές δεν είναι παρά η ίδια η Μεγάλη Μητέρα-Magna Mater δηλαδή η Ύλη σε ποικίλες εκδοχές.
Από την πιο λεπτή μέχρι την πιο αδρή.Θα πρέπει να συμπεριλάβουμε και την ανακαλυφθείσα προσφάτως σκοτεινή ύλη και τη σκοτεινή ενέργεια για να δώσουμε τόπο κα στις αιθερικές μορφές και θα παραπέμψουμε τους αναγνώστες στην Επινομίδα του Πλάτωνος ή μάλλον του μαθητή του Φιλίππου Οπούντιου,όπου καθορίζονται και τα ποσοστά των πέντε στοιχείων (γη-αήρ-ύδωρ-πυρ-αιθήρ) σε κάθε μορφή.Επαναλαμβάνουμε οι μορφές είναι υλικές και αυτά που ισχυρίζονται οι σχολές και τα δόγματα της μαύρης στοάς για πνεύματα και πνευματικό κόσμο θα λέγαμε στην αργκό ότι είναι "αρλούμπες".Υπάρχει μόνο η ύλη σε κάθε ποιότητα και ποσότητα και η οποία γίνεται διηνεκές αντικείμενο της επιστημονικής έρευνας σε όλο το σύμπαν.
Η ύπαρξη λοιπόν της μορφής "Άνθρωπος" αποτελεί την έδρα της κόλασης.Όσο πιο πολύπλοκη είναι μια μορφή και πιο Εγωϊκή,δηλαδή απομακρυσμένη από το Μητρικό Εγώ,τόσο πιο πολύ πληρεί τα κριτήρια για να χαρακτηριστεί μορφή της Κόλασης ή έστω του Καθαρτηρίου.
Αποτέλεσμα εικόνας για μιζαρΚαι ο άνθρωπος με το ισχυρό εγώ,το πολύπλοκο Νου και το πολύπλοκο σώμα με τις πολλές ασθένειες αποτελεί κατάλληλη φιγούρα για να γεμίσει ,τον χώρο της κόλασης και των πρώτων κύκλων του Καθαρτηρίου.Από τις πιο παλιές ιστορικές ανθρώπινες περιόδους του πλανήτη Γη,όπου η ανθρωποκτονία ,το μίσος ,ο φθόνος,τα βασανιστήρια ήταν κανόνες ζωής μέχρι τις σύγχρονες εποχές ου γίνεται αντικατάσταση από το άγχος ,τα ψυχολογικά και οικονομικά προβλήματα,τις αυτοκτονίες και τα ατυχήματα.Σαφής περιγραφή της Κόλασης σε ένα πλανήτη-δεσμωτήριο,με τους καταδικασμένους σε πολλές ζωές ,τιμωρία...Μέχρι που να επέλθει αποπεράτωση της ποινής και να ανέλθουν τα -εγώ- σε μελλοντικές πλανητικές περιόδους ή άλλους πλανήτες για να εξαγνιστούν και να απομακρυνθεί κάθε παλαιό μίασμα .Εδώ μιλάμε για το Καθαρτήριο.Πλανήτες όπως κάπου στην Άρκτο,Σείριο,Δελφίνι ή στον Ωρίωνα θα μπορούσαν να πληρούν τον όρο του Καθαρτήριου.
Πλανήτες-Κόλαση είναι και θα είναι η Γη και ίσως η Λύρα και ο Ταύρος -η μητρόπολη-της Γης!
Πέρα από αυτό υπάρχουν σαφώς πλανήτες που είναι αρχικά παραδείσια στάδια ή και αληθινοί παράδεισοι,όπου οι μορφές είναι φταγμένες πιο ελαστικές,λιγότερο φθαρτές και το φυσικό περιβάλλον,πιο υγιές,ώστε να ζούν πολλούς αιώνες και να συμβιώνουν με αρμονία  και συμφωνία με τους κανόνες του Μητρικού Εγώ.
Θα μπορούσαν να βρίσκονται στον Κριό,στον Κύκνο και αλλού.
Από εκεί και πέρα οι ανώτερες μορφές του Παραδείσου ,έχουν περιγραφεί στην Ουράνια Ιεραρχία του Διονυσίου Αρεοπαγίτη και έχουμε γράψει γιαυτές ,εκτενώς σε προηγούμενες αναρτήσεις.
Μορφές όπως τα ζώα και τα φυτά,θα μπορούσαν να ακολουθούν τις ανθρώπινες μορφές σε διάφορους πλανήτες και πλανητικές περιόδους,στην εξέλιξη του θείου παιγνιδιού από την κόλαση στο καθαρτήριο και τελικά στον παράδεισο.Άλλωστε υπάρχουν συναισθήματα και αισθήματα και σε αυτές τις υλικές μορφές και πιθανά μετέχουν στη Θεία Κωμωδία.
Θεία Κωμωδία ή Θείο Δράμα που τελικά δεν είναι παρά μόνο Ένας ο Ηθοποιός και Σκηνοθέτης που υποφέρει-εξαγνίζεται και ευδαιμονεί τελικά σε ποικίλους τόπους την ίδια στιγμή.

κωπηλάτης